هفتمین دوره از المپیاد دانش‌آموزی هلال احمر یزد برگزار شد

یزد (پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان بیان داشت: افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج کارگروهی، ترویج صلح و دوستی با تکیه بر گفت و گو و ارتقاء اعتماد به نفس اعضا از اهداف المپیاد دانش‌آموزی هلال احمر است.

کد مطلب: ۹۲۲۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین دوره از المپیاد دانش‌آموزی هلال احمر یزد برگزار شد

سید جواد میر حسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان داشت: هفتمین دوره از المپیاد دانش‌آموزی هلال احمر با هدف افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج کارگروهی، ترویج صلح و دوستی با تکیه بر گفت و گو و ارتقاء اعتماد به نفس اعضا ، در طی دو روز برگزار گردید.

وی از حضور 294 دانش‌آموز دختر و پسر در این دوره از المپیاد خبر داد و افزود: 11 تیم خانم و 10 تیم آقا در این دوره از المپیاد به رقابت با یکدیگر پرداختند.

میرحسینی با بیان اینکه دانش‌آموزان از مهر ماه سال گذشته با آمار 3 هزار و 100 نفری در سطح مدرسه و شهرستان به رقابت پرداخته بودند اظهار داشت: مرحله استانی این دوره از المپیاد در 28 و 29 خرداد ماه 98، شامل رشته های چادر زنی، پناه گیری، خروج اضطراری، حمل بدون تجهیزات و... برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات با منتخبین یک تیم خانم و یک تیم آقا در مرداد ماه 98 برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است تیم های شرکت کننده در این مسابقات شامل 14 نفر عضو دانش‌آموز و یک نفر سرپرست می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار