اعضا و کارکنان هلال احمر 13 هزار سی سی خون خود را اهدا کردند

رشت (پانا) - با اجرای طرح پویش قرار مهربانی با شعار "اهدای خون هدیه ای برای نجات انسانها" در راستای تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با سازمان انتقال خون " پویش قرار مهربانی و اهدای خون "اعضا ، داوطلبان و کارکنان آذر ماه با حضور در سازمان انتقال خون 13 هزار سی سی خون خود را اهدا کردند .

کد مطلب: ۹۸۸۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعضا و کارکنان هلال احمر  13 هزار سی سی خون خود را اهدا کردند

به گزارش خبرنگار پانا،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت : بر اساس تفاهم نامه کشوری و استانی جمعیت هلال احمر با سازمان هلال احمر و نیاز آن سازمان به ذخایر خونی این طرح در تمام مراکز و شعب جمعیت هلال احمر اجرا تا اسفند امسال اجرا می شود .
مشارکت بیش از 50 نفر ر طرح پویش قرار مهربانی "اهدای خون "
امید عظیمیان معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت : 52 نفر از کارکنان و اعضای جوان سراسر استان در این طرح خدا پسندانه مشارکت کردند .
وی افزود : براساس برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان انتقال خون و استقبال اعضای جوان از این طرح خداپسندانه خودروی سازمان انتقال خون ماهی یکبار در کانون های روستایی و محل تجمع اعضای جوان مستقر می شود .
عظیمیان بیان کرد : تمامی اعضای جوان می توانند با حضور در محل استقرار خودروی سازمان انتقال خون مقداری از خون خود را جهت افراد نیازمند دریافت خون اهداء نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار