مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد: ترویج ورزش در بین طلاب ضرورت دارد

یزد(پانا) -مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به نقش روحانیون در الگوسازی و فرهنگ سازی در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیون باید مروج ورزش در جامعه باشند تا بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش یابد.

کد مطلب: ۹۷۴۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد: ترویج ورزش در بین طلاب ضرورت دارد

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و صحت مند رئیس هیات ورزش های همگانی استان با حضور در مدرسه علمیه خان یزد ضمن دیدار با حجت الاسلام سیدحسین حسینی مدیر این مدرسه ، از بخش های مختلف مدرسه علمیه خان یزد بازدید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جریان این بازدید و در نشستی که با مسئولین مدرسه علمیه خان یزد داشت ، ضمن تسلیت رحلت حضرت معصومه(س) گفت: ضرورت ورزش بر کسی پوشده نیست و توسعه ورزش به خصوص همگانی کردن آن در جامعه مورد تاکید مقام معظم رهبری است که ما نیز در این راستا تلاش های زیادی انجام دادیم و خوشبختانه کارهای خوبی نیز انجام شده است.

شریعتی افزود: ورزش کردن برای تمام افراد جامعه در هر سن و سال و اقشار مختلف جامعه ضروری است که براین اساس ترویج ورزش در بین طلاب و روحانیون نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش در بین طلاب این آمادگی وجود دارد تا دوره های مختلف آموزش با حضور کارشناسان و نخبگان ورزشی برای طلاب و دانش آموختگان این مدرسه داشته باشیم و همچنین در حد توانمان تجهیزات ورزشی را در اختیار مدرسه قرار خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: روحانیت همواره محور اصلی بسیاری از تحولات فکری- فرهنگی در ایران بوده و ما براین باوریم که می‌توان از این ویژگی مهم برای گسترش ورزش کشور بر مبنای توسعه سلامتی جامعه که در نهایت منجر به رشد، بالندگی و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به مطلوبت‌ترین شکل بهره گرفت و انتظار می رود روحانیون مروج ورزش در جامعه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار