معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خراسان شمالی :

حضور در جمع دانش آموزان که پاکترین قشر جامعه هستند مایه افتخار طلاب است

بجنورد (پانا)- حضور در جمع دانش آموزان که پاکترین قشر جامعه هستند مایه افتخار طلاب است.این اظهار نظر معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خراسان شمالی است.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور در جمع دانش آموزان که پاکترین قشر جامعه هستند مایه افتخار طلاب است

حجت الاسلام مهدی مهرپویان در دوره توانمند سازی طلاب وظیفه آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموزان پاک ترین قشر جامعه هستند و حضور در بین آن ها را مایه افتخار و مباهات خود بدانید.

حجت الاسلام مهدی مهرپویان افزود : بیشترین هجمه های دشمنان برای این بخش از جامعه برنامه ریزی می شود زیرا مسئولان و کارگزاران آینده نظام اسلامی از میان همین دانش آموزان انتخاب خواهند شد.

عضو کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان با اشاره به آیه «نفر» در قرآن کریم که اشاره مستقیم به تبلیغ دین دارد خطاب به طلاب وظیفه گفت: دو نکته مهم که موجب جذب بیشتر دانش آموزان خواهد شد عبارت است از تبلیغ عملی در مدارس و اخلاق حسنه و محبت به اطرافیان .

در ادامه عابدین فخرانی رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش استان و رابط دبیرخانه کمیته همکاری ها با اشاره به دستورالعمل جذب و بکارگیری طلاب وظیفه در آموزش و پرورش گفت: ساعت موظفی طلاب وظیفه متناسب با فعالیت آموزشی مدارس در طول هفته است که رعایت این امر مورد تأکید است.

در پایان تعدادی از طلاب به بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند که پاسخ لازم از سوی مسئولین داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار