برنامه‌های هفته بسیج در مهریزاعلام شد

یزد(پانا) -فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: ۷۰ برنامه با عنوان روز شمار‌های مختلف در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۰۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با گرامی داشت هفته بسیج، از برگزاری۷۰ برنامه با عنوان روز شمار‌های مختلف در شهرستان مهریزخبر داد و گفت: اولین روز از هفته بسیج به نام، بسیج مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شده که در این روز مراسم غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه این شهرستان، سرکشی از خانواده شهدا و یادمان شهدای نصیری در روستای باغدهوک این شهرستان انجام می‌شود.

سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: روز شمار دوم این هفته به نام بسیج، اخلاق و معنویت نامگذاری شده است و مراسم این روز انجام خدمات گروه جهادی موسسه تامین درمان بسیجیان دندانپزشکی، همایش اقتدار بسیج و مسابقه تنیس روی میز ویژه بسیجیان برگزار می‌شود.

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: سومین روز از هفته بسیج که به نام بسیج، علم و فناوری محلات و روستا‌ها است برنامه‌ی شاخص این روز گشت محله‌ای به وسیله تیم‌های گشت پایگاه‌ها مختلف شهرستان مهریز انجام می‌شود.

او افزود: برگزاری همایش بانوان بسیجی با عنوان روز شماربسیج سبک زندگی اسلامی ایرانی در مهدیه مزویرآباد برگزار می شود.

فرمانده ناحیه بسیج مهریز بیان کرد: در چهارمین روز از هفته بسیج که به نام بسیج، فرهنگ و بصیرت نام گذاری شده صبحگاه مشترک ادارات، نیرو‌های نظامی، انتظامی و رژه موتوری در میدان صبحگاه سپاه مهریز و اعزام گروه‌های جهادی ادارات به همراه میز خدمت در روستای خورمیزات این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: جشنواره شجره طیبه صالحین و جلسه هیات امنای مساجد به همراه مراسم جشن چهل سالگی بسیج در پنجمین روز هفته بسیج با عنوان بسیج، دفاع و امنیت در سالن شهید کشاورزی مهریز انجام می‌گیرد.

او افزود: ششمین روز این هفته با عنوان بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسان، اعزام گروه‌های جهادی به روستای ارنان به هدف خدمت به محرومین این روستا انجام می‌شود.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: پایان هفته بسیج با برگزاری مراسم شهدای آبروی محله در مسجد میرک آباد شهرستان مهریز همزمان با نماز مغرب و عشا برپا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار