استانداریزد: هفته بسیج باید به تجلی قدرشناسی مردم و مدیران از زحمات بسیجیان تبدیل شود.

یزد(پانا) -محمدعلی طالبی در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه هفته بسیج باید به تجلی قدرشناسی مردم و مدیران از زحمات بسیجیان تبدیل شود، گفت: امروز در چهل سالگی بسیج شاهد بالندگی آن هستیم و بسیج در شرایط مختلف محدود به جنگ و شرایط جنگی نشد بلکه در حوزه‌های مختلف نیز نقش آفرینی کرد.

کد مطلب: ۹۷۰۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
استانداریزد: هفته بسیج باید به تجلی قدرشناسی مردم و مدیران از زحمات بسیجیان تبدیل شود.

استاندار یزدبا اشاره به اینکه بسیج تبدیل به یک فرهنگ شده است، افزود: بزرگترین دستاوردی که امروز شاهد آن هستیم تبدیل شدن بسیج به یک فرهنگ است که این فرهنگ تنها منحصر به ایران نیست و در سایر کشور‌ها نیز نهادینه شده است.

وی ادامه داد: بسیج تجلی مشارکت در کشور ما و اندیشمندان برای مشارکت ساختار و تشکیلاتی را مد نظر دارند که در بسیج این ساختار و تشکیلات مشاهده می‌شود و بسیج بار بزرگی از مشارکت خواهی مردم را به دوش می‌کشد.

طالبی با ابراز خوشحالی از گزارشات معاونت‌های سپاه ، اظهار داشت: گزارشاتی که معاونت‌های سپاه بیان کردند باعث خوشحالی شد چرا که یک عمقی از کار‌های خوب انجام شده و بویژه در حوزه سازندگی شاهد همکاری و تعامل دستگاه‌ها با مجموعه سپاه هستیم.

استاندار یزد افزود: در جا‌های مختلف حضور موثر بسیج احساس می‌شود و امروز بسیج توانسته در روستا‌ها بویژه مناطق محروم محور افزایی کمک دستگاه‌ها باشد و زمینه بهره مندی مردم از امکانات را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار