برگزاری مراسم هفته پیوند اولیا ومربیان درمروست

یزد(پانا) - مدیر آموزش وپرورش مروست :برنامه های هفته پیوند باید زمینه تعامل و پیوند هرچه بیشتر اولیا و مربیان را در جهت اعتلا و پیشرفت فرزندان این مرز و بوم فراهم کند.

کد مطلب: ۹۶۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم  هفته پیوند اولیا ومربیان درمروست

محمدرضا محمدی با بیان اینکه موضوع ارتباط خانه و مدرسه بحث روز جهانی است،افزود: مشارکت اولیا در امور مدرسه قطعا در آینده تحصیلی دانش آموزان موثر خواهد بود.

وی با اذعان به اینکه همراهی اولیا در امور مدارس یکی از افتخارات آموزش و پرورش است که هیچ سازمان و نهاد دیگری اینگونه از طرف مردم حمایت نمی شود، گفت: همفکری اولیا و مربیان و مشارکت آنان در امور مدرسه بسیار مهم است .
امام جمعه مروست نیز دراین مراسم کسب رتبه برترکشوری انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه خلیج فارس را به تمامی دست اندرکاران آن مجموعه تبریک عرض نمودند
حجه الاسلام حسینی به معضلات آسیب‌های ناشی از فضای مجازی در مدارس نیز اشاره کرد و بیان داشت :گردش بدون آگاهی دانش آموز در این فضا، بسیار خطرناک تر و آسیب زا تر از حضور دانش آموز در مکانهای ناامن است.
در پایان از اعضای انجمن اولیا و مربیان سال گذشته آموزشگاه خلیج فارس (رتبه برتر کشوری )تجلیل و از نمایشگاه دهه ی ریاضیات بازدید کردند.

گفتنی است این مراسم با حضور مسئولان محلی در دبیرستان نمونه دخترانه خلیج فارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار