معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

برگزاری دوره‌ های توانمند‌ سازی جهت ارتقای سطح دانش کارکنان و آموزش‌دهندگان

کرمانشاه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری دوره ‌های توانمند سازی جهت ارتقای سطح دانش کارکنان و آموزش‌دهندگان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌ های توانمند‌ سازی جهت ارتقای سطح دانش کارکنان و آموزش‌دهندگان

هرمز نوروزی فرد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری سوادآموزی گفت: در اجرای سیاست ها، اهداف و راهبردهای سازمان نهضت سوادآموزی در 6 ماهه اول سال جاری جهت ارتقای سطح دانش کارکنان و آموزش دهندگان در استان، شهرستان ها، نواحی و مناطق در 59 روز کاری تعداد 1648 نفر از کارکنان و آموزش دهندگان بنا بر اقتضائات استان 17136 نفر ساعت آموزش های لازم و مورد نیاز را گذرانده اند.

وی عنوان کرد: جهت به روز نمودن سطح دانش همکاران توانمند سازی مدرسان شهرستانی در پژوهش سرای آموزش و پرورش ناحیه یک در مدت پنج روز و با سرفصل های مصوب سازمان در چهل ساعت برای 19 نفر با آموزش اساتید مجرب کشوری صورت پذیرفت که افراد موصوف تعداد 1512 نفر آموزش دهنده در شهرستان ها را در فصل بهار و تابستان در مناطق 24 گانه آموزش دادند، با این توضیح که آموزش های لازم با توجه به نیاز آموزش دهندگان خصوصا˝ دروس ریاضی و زبان فارسی انجام پذیرفت.

نوروزی فرد در ادامه اظهار داشت: بنابر ضرورت استان در مقوله عدالت آموزشی و کاستن از فاصله سطح سواد زنان در مقایسه با مردان آموزش های خاص جهت توانمند سازی آموزش دهندگان زنان روستایی و عشایر در شهرستان های صحنه، هرسین، سنقر و منطقه دینور صورت گرفت.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: جهت ارتقای سطح سواد استان توانمند سازی فصلی آموزش دهندگان در فصل پاییز و زمستان تداوم خواهد داشت ضمن این که برنامه ریزی های لازم جهت آموزش مدرسان کلید بهشت در دست اقدام است که در اولین فرصت ممکن اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار