معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

برگزاری آزمون توانمند سازی آموزش دهندگان دوره های سواد آموزی

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش در جلسه ی هماهنگی با نهاد جهاد دانشگاهی استان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی برای 4000 نفر از آموزش دهندگان دوره های سواد آموزی در ماه های شهریور و مهر سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۲۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،ناصر صباحی ضمن تشکر از همکاری جهاد دانشگاهی در ایجاد فضای مجازی برای برگزاری آزمون توانمند سازی آموزش دهندگان اعلام کرد: این آزمون به منظور ساماندهی و افزایش توانمندی آموزش دهندگان سراسر کشور برگزار می شود و آموزش دهندگان در صورت احراز نمره قبولی می توانند همکاری خود را با سواد آموزی ادامه دهند .

در ادامه مدیر روابط بین الملل جهاد دانشگاهی استان از فراهم نبودن زیر ساخت و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آزمون در دو مرکز کرمان و جیرفت خبر داد و افزود: این آزمون به عنوان بزرگترین آزمون مجازی کشور از تاریخ 96/6/25 لغایت 20 /7/ 96 برگزار می شود، لذا فراگیران با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی از تاریخ 96/6/19 لغایت 6/25/ 96 نسبت به تعیین زمان و مکان آزمون اقدام کنند .

وی در پایان اعلام کرد: فراگیران برای دریافت دروس اختصاصی دوره که در قالب لوح فشرده و به صورت رایگان تهیه شده می توانند از تاریخ 96/6/19 به مرکز جهاد دانشگاهی استان مراجعه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار