معاونت سوادآموزی آذربایجان شرقی اطلاعیه صادر کرد:

آزمون مجدد دوره توانمند سازی آموزش دهندگان دوره های سواد آموزی

مهلت ثبت نام قابل تمدید نیست

تبریز(پانا)- معاونت سوادآموزی آذربایجان شرقی طی اطلاعیه اعلام کرد: امکان ثبت نام مجدد و شرکت در آزمون برای کلیه آموزش دهندگانی که در سال گذشته موفق به ثبت نام و گذراندن دوره آموزش مجازی توانمند سازی جهاد دانشگاهی نشده و یا در آزمون پایانی موفق به کسب نمره حد نصاب قبولی نشده اند ، از 13 مرداد ماه سال جاری فراهم گردیده است .

کد مطلب: ۸۴۲۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آزمون مجدد دوره توانمند سازی آموزش دهندگان دوره های سواد آموزی

با توجه به درخواست های مکرر و با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با جهاد دانشگاهی تهران، امکان ثبت نام مجدد و شرکت در آزمون برای کلیه آموزش دهندگانی که در سال گذشته موفق به ثبت نام و گذراندن دوره آموزش مجازی توانمند سازی جهاد دانشگاهی نشده و یا در آزمون پایانی موفق به کسب نمره حد نصاب قبولی نشده اند ، فراهم گردیده است .

در این اطلاعیه می خوانید:

آموزش دهندگان داوطلب می توانند از روز شنبه مورخ 13 مرداد ماه سال جاری با مراجعه به سایت www.imooc.ir نسبت به ثبت نام در آزمون پایانی توانمند سازی اقدام نمایند.

منابع آموزشی آزمون پایانی لوح های فشرده دروس عمومی و تخصصی است که در سال گذشته از طریق ادارات سواد آموزی مناطق و شهرستانها توزیع شده است . در صورتیکه این منابع در آرشیو ادارات سوادآموزی وجود داشته باشد در اختیار افراد جدید قرار خواهد گرفت.

آزمون پایانی از روز شنبه مورخ (هفدهم شهریور )همزمان با روز جهانی سوادآموزی بصورت حضوری در مراکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.و افراد باید همزمان با ثبت نام نسبت به انتخاب تاریخ ،ساعت و محل آزمون نیز اقدام نمایند .

افرادی که موفق به کسب نمره حدنصاب قبولی شوند، گواهینامه صلاحیت حرفه ای معتبر با عنوان فنون و مهارت های تدریس به مدت 126 ساعت دریافت خواهند نمود

هزینه ثبت نام برای هرنفر205 هزار ریال است که در زمان ثبت نام ، توسط آموزش دهنده پرداخت می شود.

مهلت ثبت نام قابل تمدید نیست و همچنین این آخرین فرصت برای شرکت در آزمون و اخذ گواهینامه خواهد بود.افرادی که به هر دلیل شرکت نکرده و یا نمره قبولی کسب نکرده باشند، امکان ادامه همکاری با سوادآموزی را نخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار