امکان ثبت‌نام دوباره در آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان دوره‌های سواد آموزی

تهران (پانا) - امکان ثبت‌نام دوباره و شرکت در آزمون دوره آموزش مجازی توانمند سازی جهاد دانشگاهی فراهم شد.

کد مطلب: ۸۴۱۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امکان ثبت‌نام دوباره در آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان دوره‌های سواد آموزی

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، با توجه به تماس‌های مکرر و درخواست عده‌ای از آموزش‌دهندگان مبنی بر برگزاری آزمون مجدد دوره توانمندسازی آموزش‌دهندگان و برای فراهم کردن فرصت دوباره برای افرادی که در دوره‌های قبل آزمون موفق به شرکت در آزمون دوره مجازی توانمندسازی نشده یا حد نصاب نمره لازم را برای ادامه همکاری کسب نکرده بودند، اداره کل پشتیبانی و توسعه منابع انسانی این سازمان نسبت به صدور اطلاعیه‌ای در این باره اقدام کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«با توجه به درخواست‌های مکرر و با عنایت به هماهنگی به عمل آمده با جهاد دانشگاهی تهران، امکان ثبت‌نام مجدد و شرکت در آزمون برای تمام آموزش‌دهندگانی که در سال گذشته موفق به ثبت‌نام و گذراندن دوره آموزش مجازی توانمندسازی جهاد دانشگاهی نشده‌اند یا در آزمون پایانی موفق به کسب نمره حد نصاب قبولی نشده‌اند فراهم شده است.

آموزش‌دهندگان داوطلب می‌توانند از شنبه 13 مرداد امسال با مراجعه به سایت www.imooc.ir ثبت‌نام در آزمون پایانی توانمندسازی ثبت‌نام کنند.

منابع آموزشی آزمون پایانی لوح‌های فشرده دروس عمومی و تخصصی است که در سال گذشته از طریق اداره‌های سوادآموزی مناطق و شهرستان‌ها توزیع شده است. در صورتی‌که این منابع در آرشیو اداره‌های سوادآموزی وجود داشته باشد در اختیار افراد جدید قرار خواهد گرفت.

آزمون پایانی از روز شنبه مورخ (هفدهم شهریور سال 97) همزمان با روز جهانی سوادآموزی تا 20شهریور به صورت حضوری در مراکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد. فهرست این مراکز نیز از طریق پورتال جهاد دانشگاهی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

افرادی که موفق به کسب نمره حدنصاب قبولی شوند، گواهی‌نامه صلاحیت حرفه‌ای معتبر با عنوان فنون و مهارت‌های تدریس به مدت 126 ساعت دریافت خواهند کرد.

هزینه ثبت‌نام برای هر نفر 205.000 ریال است که در زمان ثبت‌نام توسط آموزش دهنده پرداخت می‌شود.

مهلت ثبت‌نام قابل تمدید نیست و همچنین این آخرین فرصت برای شرکت در آزمون و اخذ گواهینامه خواهد بود. افرادی که به هر دلیل شرکت نکرده و یا نمره قبولی کسب نکرده باشند، امکان ادامه همکاری با سوادآموزی را نخواهند داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار