مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در جهت ارتقای سوادآموزی مهم است

کرمانشاه (پانا) -کسب رتبه خوب و قابل تقدیر در حوزه سوادآموزی نشان از تلاش و توانمندی‌های استان در این بخش است

کد مطلب: ۸۴۱۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در جهت ارتقای سوادآموزی مهم است

مجید یزدان پناه در کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان بیان کرد: طبق آخرین نتایج ارزیابی‌های به‌عمل آمده از طرف سازمان نهضت سوادآموزی کشور در مجموع شاخص‌های ارزیابی فعالیتهای سوادآموزی، استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه خوب و قابل تقدیرگردیده است.

مدیر کل و رییس کارگروه بهبود کیفیت استان؛ از اعضای فعال شورای پشتیبانی، کارگروه‌های بهبود کیفیت و انسداد مبادی بی‌سوادی، ستاد امتحانات، سازمان‌ها و ادارات فعال تقدیر کرد. وی در ادامه دلیل کسب این رتبه خوب و قابل تقدیر را ارزیابی عملکرد دانست و آن را به عنوان یکی از ابزارهای مهم نظارتی در چرخه مدیریتی به منظور بهبود و ارتقای عملکرد سازمان‌ها برشمرد و افزود: آگاهی از میزان پیشرفت فعالیت‌ها و تحقق اهداف، شناخت چالش‌ها و محدودیت‌ها برای اصلاح امور، ارتقای سطح خدمات، تقویت نظام بازخورد و شناخت فرصت‌های درون و برون‌سازمانی از وجود دیگر این چرخه مدیریتی محسوب می شود.

این مقام ﻣﺴئول اضافه کرد: آنچه مسلم است دستیابی استان به چنین موفقیت ارزشمندی در سایه هدایت و راهبری مدبّرانه استاندار محترم به عنوان رییس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان و دیگر اعضای شورا، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی و نیز پیگیری‌های مجدّانه همکاران مجموعه آموزش و پرورش محقق گردیده است.

هرمز نوروزی فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: حوزه معاونت سوادآموزی تمام مساعی خویش را به کار خواهد گرفت، که با برنامه‌ریزی‌های مدوّن، جلب مشارکت دستگاه‌های مشارکت‌پذیر، نهادها و ادارات دولتی و مراکز غیردولتی و پیگیری اهداف و رویکردهای سازمان در نگه‌داشت جایگاه و رتبه استانی و ارتقای شاخص‌های باسوادی با استفاده بهینه از پتانسیل‌های درون و برون‌سازمانی موفقیت‌های سازمانی را حفظ نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار