مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر: تربیت دانش آموزان دین باور و متعهد به ارزشهای والای انسانی از اهداف مهم آموزش و پرورش است

اسلامشهر (پانا) - مراسم آغاز سال تحصیلی جدید99-98 با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،فرماندار،نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،اعضای شورای شهر،فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش و سایر مسئولین دردبیرستان نمونه دولتی فاطمیه (س) اسلامشهربرگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۵۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر: تربیت دانش آموزان دین باور و متعهد به ارزشهای والای انسانی از اهداف مهم آموزش و پرورش است

در این مراسم حسینعلی بنار،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ایام محرم حسینی،یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموزی، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: کسب رتبه‌های برتر کشوری،استانی و منطقه ای در مسابقات قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری و...در اسلامشهر نشان دهنده این است که آموزش و پرورش شهرستان در مسیر درست قرار دارد.

او در ادامه خطاب به دختران حاضر در برنامه گفت: با تاسی از حضرت سکینه(س) وحضرت زینب(س) در راه ترویج فرهنگ عاشورایی تلاش کنید و به تحصیل علم بپردازید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر اذعان داشت: تربیت دانش آموزان دین باور و متعهدبه ارزشهای والای انسانی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)ودر مسیر تعالی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف مهم آموزش و پرورش است.

در ادامه مراسم مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر،فاطمه ذوالقدرو فریده اولادقباد نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهردر مجلس شورای اسلامی نیز به بیان سخنانی در ارتباط با سال تحصیلی جدید پرداختند.

ولی الله پور احمدی جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در سخنانی خاطرات عملیات رزمندگان اسلام در آن دوران را بازگو کرد.

برگزاری مراسم حاملان قرآن و گارد پرچم سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز توسط دانش آموزان پیشتاز اجرا شد.

/خبرنگار: محیا فرهمند نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار