فرماندارپیشوا:شهرستان پیشوا علیرغم سابقه مذهبی و فرهنگی دیرینه ای که دارد، فاقد زیرساختهای فرهنگی است

‌پیشوا (پانا) - جلسه مشترک فرماندار پیشوا ومدیرکل راه و شهرسازی استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۴۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارپیشوا:شهرستان پیشوا علیرغم سابقه مذهبی و فرهنگی دیرینه ای که دارد، فاقد زیرساختهای فرهنگی است

حسین عباسی فرماندار پیشوا در نشست با رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در این رابطه اظهار داشت: پیشوا منطقه ای کشاورزی است و در حوزه کشت‌های گلخانه ای حرف اول را در استان تهران و کشور می زند و سهم ویژه‌ای در تامین مواد دامی و زراعی استان تهران دارد.

او افزود: شهرک صنعتی پیشوا ۱۴۰۰با هکتار وسعت، نتوانسته آن گونه که باید، سرمایه گذاران را به خود جذب کند و شاید یکی از دلایل آن، ضعف و عدم توسعه راه های ارتباطی در شهرستان است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های برون رفت از این وضعیت، اجرای پروژه آنتنی پیشوا به اتوبان قم، گرمسار است که امیدواریم با نگاه و مساعدت ویژه وزارت راه و شهرسازی بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

عباسی بیان داشت: پیشوا علیرغم سابقه مذهبی و فرهنگی دیرینه ای که دارد فاقد زیرساختهای فرهنگی است و بر همین اساس احداث یک مجموعه فرهنگی،هنری در دستور کار قرار گرفته، اما برای آغاز عملیات اجرایی و تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم تا بتوانیم به مطالبات مردم پاسخ مطلوب داده و رضایت آنان را کسب کنیم.

در ادامه ‌رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیزدر سخنانی، شهرستان پیشوا را نیازمند نگاه ویژه و خدمات موثرتری دانست و گفت: ماهیت حضور ما به منظور خدمت به مردم است و تلاش می‌کنیم تا خدمات بیشتری را به این منطقه محروم ارائه کنیم.

او افزود: هر آنچه در حوزه اختیارات اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است را به کار گرفته تا مشکلات شهرستان پیشوا رفع شود و آمادگی داریم تا از سطوح بالاتر پیگیر توسعه و رفع مسائل موجود در این شهرستان باشیم.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار