افتتاح مرکزراهنمایی و مشاوره خانواده درپیشوا

پیشوا (پانا) - فرماندار پیشوا در آئین افتتاح مرکز مشاوره شهرستان گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی، وظیفه انسانی همه مردم و مسئولین است .

کد مطلب: ۹۵۴۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکزراهنمایی و مشاوره خانواده درپیشوا

حسین عباسی فرماندار پیشوا در مراسم افتتاح مرکز مشاوره شهرستان اظهار داشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، وظیفه انسانی همه مردم و مسئولین است و رفع آن را نباید به یک اداره و یا سازمان محدود کرد، چرا که وقتی آسیبی در جامعه به وجود می آید، همه اقشار را تهدید می کند.

او در ادامه افزود: مهمترین اصل در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارائه مشاوره و اطلاع رسانی به گروه‌های هدف است که این امر می تواند در زمینه مبارزه با آسیبهایی نظیر اعتیاد و طلاق نمود بیشتری داشته باشد.

عباسی تصریح کرد: شاید در ظاهر مقابله با آسیبهای اجتماعی وظیفه بهزیستی باشد ولی وقتی در کنار این سازمان، ارگانهایی نظیر آموزش و پرورش که ارتباط موثر و دائمی با خانواده دارند قرار گیرد، اثر بخشی فعالیتهای بهزیستی بیش از پیش نمایان می شود و خروجی آن، باعث به وجودآمدن جامعه ای آگاه در مقابله با آسیبهای اجتماعی می گردد.

فرماندار پیشوا گفت: با وجود اقدامات گسترده ای که در حوزه مقابله با آسیبهای اجتماعی صورت می گیرد، به دلیل گستردگی، پیچیدگی و تنوع آسیبها نیاز است که فعالیتهای مقابله ای با شناسایی به هنگام آسیبها و ارائه راهکارهای موثر از سوی کارشناسان همراه شود.

مرکز مشاوره خانواده پیوند شهرستان پیشوا زیر نظر اداره بهزیستی، خدمات مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، زوج درمانی، ازدواج، کودکان بیش فعال، روان شناختی و خدمات مددکاری را ارائه می دهد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار