کلنگ زنی و افتتاح ۳۹ پروژه همزمان با هفته دولت در پیشوا

پیشوا(پانا)-فرماندار پیشوا از کلنگ زنی و بهره برداری ۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار حدود سیصد و پنجاه و پنج میلیارد ریال درحوزه های مختلف ورزشی، زیرساختی و کشاورزی در هفته دولت خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۹۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی و افتتاح ۳۹ پروژه  همزمان با هفته دولت در پیشوا

حسین عباسی فرماندار پیشوا در این رابطه گفت: در هفته دولت ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح شهرستان، ۳۶ پروژه افتتاح و سه پروژه کلنگ زنی می شود.

اودر ادامه افزود: همچنین در هفته دولت امسال پروژه‌های بخش کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و هشتصد میلیون تومان افتتاح می شود.

عباسی اظهار داشت: این پروژه‌ها در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار دومیلیارد و دویست هزار تومان، در حوزه آب شرب شهری با اعتبار یک میلیارد و یکصد و هشتاد و چهار میلیون تومان و در حوزه آب و فاضلاب روستایی با اعتبار هشتصد و پنجاه میلیون تومان است.

او عنوان کرد: در این هفته پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان و پروژه‌های روستایی شامل بهسازی، محوطه سازی و ساختمان دهیاری با اعتبار سه میلیارد و نهصد میلیون تومان هم افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فرماندار شهرستان پیشوا اذعان داشت: همچنین ۱۳۵ میلیون تومان اعتباردر حوزه بنیاد مسکن شهرستان پیشوا هزینه شده که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

او افزود: کلنگ زنی مجموعه ورزشی شهرداری با اعتبار دویست میلیون تومان را همزمان با هفته دولت در پیشوا شاهد خواهیم بود.

عباسی تصریح کرد: در بخش صنعت نیز یک پروژه به مبلغ بیست میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و در مجموع پنج پروژه توسط بخش خصوصی و ۳۴ پروژه در بخش دولتی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

/خبرنگار: مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار