راه‌اندازی سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی در پیشوا

پیشوا (پانا) - معاون فنی و عمرانی فرماندار پیشوا گفت: با راه اندازی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در شهرستان پیشوا همه متقاضیان سرویس مدارس ملزم به ثبت نام در این سامانه هستند.

کد مطلب: ۹۵۲۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی در پیشوا

شیرزاد یعقوبی معاون فنی و عمرانی فرماندار پیشوا در جلسه ساماندهی سرویس مدارس اظهار داشت: به منظور آشنایی مردم با سامانه سپند، اداره آموزش و پروش باید نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی و توجیهی برای مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان جهت مشارکت حداکثری در اجرای طرح سامانه پایش ناوگان دانش آموزی سپند اقدام کند.

او در ادامه افزود: همچنین شهرداری با اعلام فراخوان، زمینه حضور حداکثری و ثبت نام رانندگان متقاضی در این سامانه را به وجود آورده و آگاهی سازی لازم را به عمل آورد.

معاون فنی عمرانی فرماندار پیشوا گفت: همه رانندگان پس از اخذ گواهی معاینه فنی، گواهینامه پایه دو و استعلامات لازم می‌توانند در این سامانه ثبت نام و اقدام به سرویس‌دهی به مدارس کنند.

یعقوبی تصریح کرد: این سامانه برای از سنوات گذشته برای شهر تهران وجود داشته و امسال نیز برای سایر شهرستان‌های استان به کار گرفته می‌شود و رانندگان متقاضی ملزم به ثبت نام در این سامانه هستند.

او تاکید کرد: این طرح به منظور ایمن سازی ناوگان حمل و نقل ویژه دانش آموزان جهت صیانت از جان آنها و به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از عدم توجه به مسائل ایمنی اجرایی می گردد.

شهرستان پیشوا دارای ۹۷ مدرسه و ۱۹ هزار دانش آموز در حال تحصیل است.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار