اجرای طرح گازرسانی به گلخانه‌های پیشوا

پیشوا (پانا) - فرماندار پیشوا با حضور در روستای قلعه سین از پروژه گازرسانی به گلخانه های جنوب شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۵۴۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح گازرسانی به گلخانه‌های پیشوا

حسین عباسی فرماندار پیشوا درجریان این بازدید اظهار داشت: پروژه هفتاد کیلومتر گازرسانی به گلخانه‌های پیشوا از مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور به شهرستان میباشد وحدود ۲۳ کیلومتر این پروژه، پیش از این اجرا و به بهره برداری رسیده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: دراسفند97 و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، پروژه گازرسانی به گلخانه‌های جنوب پیشوا در روستای معین آباد کلنگ زنی و عملیات اجرایی گازرسانی به گلخانه‌های روستاهای قلعه سین، معین آباد و قشلاق معین آباد به طول بیست کیلومتر و با اعتبار سی میلیارد ریال آغاز شد.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: پروژه گازرسانی به گلخانه‌های شمال پیشوا نیز در اردیبهشت ماه سال جاری به طول بیست و هفت کیلومتر و با اعتبار پنجاه میلیارد ریال در روستای زواره بید کلنگ‌زنی شد که با بهره‌برداری از آن، گلخانه‌های حدود ده روستای پیشوا از جمله روستاهای طارندبالا، طارند پایین، شوش آباد، زواره بید، شوران، شعیب‌آباد، علی آباد گازرسانی می شوند.

در این بازدید معاون فنی و عمرانی فرماندار، کارشناس امور شهری و روستایی استانداری، سرپرست اجرای طرح‌های گازرسانی شرق استان تهران، رئیس اداره گاز و ناظر پروژه گازرسانی به گلخانه‌های جنوب پیشوا نیز حضور داشتند.

/خبرنگار: مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار