معاینه و درمان رایگان دندان 4000 دانش آموز آذربایجان شرقی توسط بنیاد خیریه نورآوران سلامت شمالغرب کشور

همکاری ۱۰۰ پزشک و دندان پزشک در استان با این بنیاد

تبریز (پانا) - مسئول بنیاد خیریه نورآوران سلامت شمالغرب کشور گفت:  در یکسال گذشته نزدیک ۴ هزار دانش آموز استان مورد معاینه دندانپزشکی و درمان قرار گرفته اند.

کد مطلب: ۹۵۳۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معاینه و درمان  رایگان دندان 4000 دانش آموز آذربایجان شرقی توسط  بنیاد خیریه نورآوران سلامت شمالغرب کشور

ایران زاد در جلسه با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در یکسال گذشته نزدیک ۴ هزار دانش آموز استان مورد معاینه دندانپزشکی و درمان قرار گرفته اند.

وی یاد آور شد: 100 پزشک و دندانپزشک در سطح استان با مجموعه بنیاد نورآوران سلامت آذربایجان شرقی همکاری نزدیکی دارند.

مسئول بنیاد خیریه نورآوران سلامت شمالغرب کشور در پایان بیان کرد: همکاری مدیران مدارس با مجموعه رضایت بخش بوده و عامل اصلی در پیشرفت امور می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز با تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم گفت: انشاا.. راه پرفروغ و سعادت بخش ائمه معصومین (ع) را باقوت و قدرت ادامه خواهیم داد.

جعفر پاشایی بیان کرد: آموزش و فر هنگ سازی در تمام عرصه ها و علی الخصوص دوران کودکی و نوجوانی ضروری بوده و نقش بی بدیلی در تحقق اهداف ترسیم شده دارد.

وی یادآور شد: برنامه ریزی و برنامه محوری اصل اول در موفقیت بوده و در کنار آن نظارت و ارزیابی بر اجرای برنامه ها در راستای آگاهی از نقاط قوت وضعف مجموعه صورت گیرد.

این مقام مسئول در استان تصریح کرد: سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای مجموعه مقدم بر هر کاری است و برای تحقق این امر تمام توان خود را خواهیم گذاشت.

پاشایی در پایان خاطر نشان ساخت: استمرار کارها مهمتر از شروع آن است و برای استمرار این کار خداخواهانه نیازمند برنامه ریزی و نیاز سنجی هستیم.

بنیاد خیریه نورآوران سلامت از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و در سراسر کشور نزدیک ۱۴۰۰ پزشک و دندانپزشک برای خدمت رسانی به مردم دارد و کلیه خدمات دندان پزشکی و نیز خدمات چشم پزشکی اعم از ویزیت، تحویل دارو، عینک و جراحی، همگی به رایگان انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار