امام جمعه فیروزکوه: امروزه یکی از دسیسه‌های دشمن این است که کانون خانواده را از بین ببرند

فیروزکوه (پانا) - امام جمعه فیروزکوه در همایش شیرخوارگان حسینی گفت: ما نباید با زندگی بازی کنیم، بلکه باید زندگی را درک کنیم .

کد مطلب: ۹۵۲۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه: امروزه یکی از دسیسه‌های دشمن این است که کانون خانواده را از بین ببرند

حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه در همایش شیرخوارگان حسینی اظهار داشت: ما در زندگی باید سراغ الگو برویم و یکی از بهترین و آسان ترین روش تربیتی خود و فرزندان روش الگو گیری است، ما می خواهیم مشق زندگی بنویسیم، چرا باید با تکبر زندگی کنیم و به دیگران به ویژه سید و سالار شهیدان احترام نگذاریم.

او در ادامه تصریح کرد: امام زمان(عج) می فرماید، من هم به دنبال اسوه و سرمشق هستم و مادرم حضرت زهرا(س) اسوه من است، ما هم حسینی هستیم و اسوه ما هم حضرت زهرا(س) است، همان سرمشقی که رهبر معظم انقلاب برای ما نوشتند، ما اگر بخواهیم امام زمان(عج) و حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهیم باید ببینیم آن بزرگواران چه راهی را رفتند.

او خاطر نشان کرد: حق فرزند بر پدر این است که این پدر باید مادر با ایمان را اختیار کند تا در آینده فرزند بر پدرش خرده نگیرد، متاسفانه ما شیعیان که می خواهیم اسم ائمه اطهار(ع) را برای فرزندان خود انتخاب کنیم برایمان سخت است، ما ایرانی هستیم و باید به دنبال اسامی ایرانی برویم، آیا نامی بالاتر از مهدی، علی، محمد و... داریم.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: ما نباید با زندگی بازی کنیم بلکه باید زندگی را درک کنیم ، وظایف مادران از پدران بیشتر است زیرا مادران زمان بیشتری نزد فرزندان هستند، در نگاه اسلام و دین بهترین زن آن زنی است که خوب خانه داری کند، بخش مهم خانه داری احترام به اعضای خانواده است.

حجت الاسلام امیری ارجمند با بیان این که امروزه یکی از دسیسه‌های دشمن ازبین بردن کانون خانواده است،افزود: امروزه یکی از دسیسه‌های دشمن این است که کانون خانواده را از بین ببرد، اگر کانون خانواده از بین برود می شود اروپا که فرزند به راحتی اعضای خانواده خود را به قتل می رساند، فرزندان را باید از روز اول با آداب الهی تربیت کنیم، پدر و مادر باید در حفظ آرامش خانواده تلاش کنند، در بیرون از خانه هم مادر باید همسرداری کنید و محیط خانه را حفظ کند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار