امام جمعه شهرستان فیروزکوه خبرداد: ارسال بسته های حمایتی در ماه مبارک رمضان جهت نیازمندان

فیروزکوه(پانا) - امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ماه مبارک رمضان ماه توبه و بازگشت است، پس بیاییم در این یک ماه آن یازده ماهی را که گذراندیم مرور کنیم و در ماه رحمت و مغفرت ببینیم که چه کار کردیم.

کد مطلب: ۹۱۴۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان فیروزکوه خبرداد: ارسال بسته های حمایتی در ماه مبارک رمضان جهت نیازمندان

حجت الاسلام امیری ارجمند در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران افزود: عبارت ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا است برگرفته شده از فرمایش پیغمبر اسلام،حضرت محمد(ص) در خطبه های شعبانیه میباشد.

او گفت: پیامبر اکرم(ص) در خطبه‌های شعبانیه خطاب به اصحاب خود فرمودند، بهترین عملی که در ماه مبارک رمضان مورد رضایت درگاه حق قرار میگیرد این است که انسان باید با تقوا و پرهیزگار باشد، حرام الهی را حرام بداند و همچنین حلال الهی را نیز حلال بداند، و اگر کسی به این حدود شرعیه که از جانب خدای متعال مقرر شده و از مسیر پیامبر اسلام و اهل بیت(ع) به دست ما رسیده توجه کند اعمالشان مورد رضایت خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام ارجمند در ادامه در راستای عملکرد ستاد نماز جمعه فیروزکوه در ماه مبارک رمضان بیان کرد: برنامه ستاد نماز جمعه شهرستان این است که به بهترین وجه در ایاب و ذهاب نمازگزاران عمل کند تا عزیزان بتوانند در نماز‌های جمعه شرکت کنند وبرنامه‌های ویژه این ماه عزیز در شهرستان فیروزکوه نیز اجرا شود.

او تصریح کرد: اقدام دیگر کمک رسانی‌هایی که برای افراد نیازمند از مردم گرفته میشود مورد توجه قرار گیرد و بنا هم بر این این که است که اگر خدای متعال این توفیق را دهد و بر اساس رایزنی‌هایی که صورت گرفته با کمک افراد متمکن بسته‌های حمایتی غذایی هم برای نیازمندان تهیه شود .

امام جمعه شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه توبه و بازگشت است، پس بیاییم در این یک ماه آن یازده ماهی را که گذراندیم مرور کنیم و در ماه رحمت و مغفرت ببینیم که چه کار کردیم، در ماه مبارک رمضان است که دست شیطان رجیم بسته و درهای بهشت به سوی مردم باز، پس به سوی مسجد و روزه بیایید و به شرعیات و سایر امور توجه داشته باشید .

حجت الاسلام ارجمندبا اشاره به برخی ناهنجاری‌ها در ماه مبارک رمضان که از بعضی مردم دیده میشود گفت: بعضی از مردم به سبب ناآگاهی احکام الهی را زیر پا میگذارند و رفتار‌های ناهنجاری از خود بروز میدهند، و اگر معرفت به پروردگار در انسان حاصل شود و فرمان خدا رو گوش دهد دیگر عبد خداوند خواهد بود و کسی که بنده خدا شود دستورات الهی را نیز میپذیرد، اما اگر ما در کوچه و بازار شاهد برخی از ناهنجاری‌ها مانند بی حجابی، رشوه، کم فروشی و غیره هستیم به این دلیل است که معرفت به خدا را نداریم.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار