تمرکز دولت دوازدهم برای کاستن از مشکلات مردم

اردبیل (پانا) - وزیر دادگستری گفت: دولت دوازدهم تمام تمرکز خود را بطور جدی بر کاستن از مشکلات مردم معطوف کرده است.

کد مطلب: ۹۴۹۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تمرکز دولت دوازدهم برای کاستن از مشکلات مردم

علیرضا آوایی که در نشست شورای اداری استان اردبیل در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل سخن می گفت با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات مردم از تمام ظرفیتهای داخلی وخارجی خود استفاده می کند افزود: دولت راه‌های دیپلماسی و تعامل با همه کشورهای دنیا را به منظور رفع تحریم‌های ظالمانه و کاستن از اثرهای آن همچنان ادامه خواهد داد.
او تلاش برای ثبات بازار، مثبت کردن رشد اقتصادی، تمرکز روی افزایش صادرات غیرنفتی و تقویت تولیدات داخلی را از دیگر برنامه‌های دولت تدبیر و امید در ۲ سال آینده ذکر کرد و گفت: با اقدامات انجام شده درماههای اخیر شاهد ایجاد آرامش نسبی در بازار ارز و وضعیت اقتصادی کشور هستیم.
وزیر دادگستری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای هیات دولت و تاکید ایشان بر کوتاه و آسان کردن مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزود: در حالیکه در کشورهای پیشرفته زمان سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی یک واحد تولیدی یک روز تا یک هفته زمان می‌برد، این روند درکشورما وضعیت مطلوبی ندارد وباید مشکلات سرمایه گذاران به سرعت حل وفصل شود.
آوایی با بیان اینکه درچند سال گذشته دشمنان ظالمانه‌ترین تحریم‌ها و سخت‌ترین شرایط اقتصادی را بر ایران تحمیل کرده است دولت فشارها اقتصادی روی مردم را به دقت رصد می کند و امیدواریم با صبر ، وحدت وهمدلی ملی وتلاش بیش از پیش وخالصانه مدیران از این شرایط عبور کنیم.
او خدمت در دستگاه قضایی را یک کار دشوار و نیازمند تعهد، صبر و اخلاص فراوان دانست و ادامه داد: وظیفه همه ما دست‌اندرکاران و فعالان در دستگاه قضایی حفظ آبروی افراد هست چراکه یک تصمیم‌گیری و یا صدور یک حکم اشتباه می تواند لطمات جبران ناپذیری برای افراد داشته باشد اما در عین حال باید با متخلفان و مجرمان به شدت برخورد شود.
در این جلسه استاندار اردبیل، با بیان اینکه ۸۶ درصد از عملیات زیرسازی طرح راه‌آهن اردبیل انجام شده است گفت: عملیات روسازی و ریل‌گذاری این طرح مهم در سفر رییس جمهور به استان درآینده نزدیک آغاز خواهد شد.
اکبربهنام جو اجرای پروژه ‌مهار آب‌های مرزی در شمال استان اردبیل را اقدام بسیار ارزشمند وکم نظیر دولت برای ایجاد جهش درتولید واشتغال این استان عنوان کرد و گفت: با اجرای کامل این طرح مهم و زیربنایی ۴۷ هزار هکتار از اراضی زراعی دیم دشت مغان زیر کشت آبی خواهد رفت و تاکنون اجرای این طرح در سطح ۱۲ هزار هکتار انجام شده است.

در این مراسم از دستگاهها ومدیران اجرایی موفق استان ،هنرمندان برگزیده،برنامه سازان برترصدا وسیمای مرکز اردبیل و پارسا خایف خواننده نوجوان و با استعداد اردبیلی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار