رئیس کل دادگستری استان کرمان در جمع بازنشستگان مطرح کرد:

دوران باز نشستگی نقطه اوج فرهیختگی است

کرمان(پان) - دکتر یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان به اتفاق قائم مقام و معاون منابع انسانی دادگستری استان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با چند نفر از قضات بازنشسته دیدار و از ایشان تجلیل به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۵۰۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دوران باز نشستگی نقطه اوج فرهیختگی است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و نیل به اهداف مقدس آن،افتخاری ستودنی و ارزشمند است.

یدالله موحد شامگاه گذشته به مناسبت روز تکریم بازنشسته در دیدار با خانواده سه تن از قضات بازنشسته دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت:شما بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری، بیش از 30 سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت و درجهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گذارنده اید مایه افتخار می باشید .

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان عنوان کرد:بازنشستگان در طول دوران خدمت خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با توکل به خدای مهربانی ها، در کنار سایر همکاران پرتلاش خود ،واژه ارزشمند ایثار را به تصویر کشیدند.

وی با بیان اینکه دوران باز نشستگی نقطه اوج فرهیختگی است ، افزود: بازنشستگان همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صداقت و تبلوری از مشارکت و بارقه هایی از مسئولیت پذیری در عرصه پاسداری از عدالت تلاش کرده اند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار