وزیر دادگستری: زمان کنار گذاشتن دعوای سیاسی است

تهران (پانا) - وزیر دادگستری با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگر نیاز به همکاری و با هم بودن داریم گفت: اکنون زمان کنار گذاشتن دعواهای حزبی و جناحی است و باید همه با هم باشیم تا از شرایط فراروی کشور عبور کنیم.

کد مطلب: ۸۹۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دادگستری: زمان کنار گذاشتن دعوای سیاسی است

به گزارش ایرنا، سید علیرضا آوائی شامگاه دوشنبه در نشست شورای قضایی استان فارس در شیراز با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مهمترین تحولی که در کشور نیاز است تحول معنوی و روحی است که اگر این امر محقق شود به اهداف خود می رسیم.
این عضو کابینه با بیان اینکه قدرت خواب آدم را سنگین می کند، افزود: مسئولان باید بی منت نوکری مردم را کنند زیرا اگر خودمان را حاکم ببینیم و مردم را رعیت با مشکل روبه رو می شویم؛ از این رو باید نگاهمان تغییر کند و فاصله هایی که بین مردم و مسئولان هست را پر کنیم.
آوائی گفت: نیاز آدم ها به محبت و احترام مانند نیاز به اکسیژن است و مهمترین تحولی که در کشور نیاز است تحول معنوی و روحی است که اگر این امر محقق شود به اهداف خود می رسیم.
وزیر دادگستری با اشاره به جنگ اقتصادی بیان کرد: باید توقعات متناسب با این وضع باشد زیرا شرایط سختی داریم و اگر از این مرحله عبور کنیم تمام مسائل حل می شود.
وزیر دادگستری در ادامه قول مساعد داد که به نمایندگی از دولت، خواسته های مسئولان استانی را برای رفع مشکلات استان پیگیری کند.
استاندار فارس در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت استان، پیگیری مطالبات دستگاه قضایی استان را از سوی وزیر دادگستری خواستار شد.
عنایت الله رحیمی افزود: دستگاه قضایی استان خواهان پیگیری و شتاب بخشی در پرداخت خسارت به مصدومان تصادفات از صندوق تامین خسارت بدنی، تقویت اعتبارات و توسعه تشکیلات اداره کل تعزیرات حکومتی در مرکز و شهرستانهای استان است.
وی ادامه داد: پیگیری تصویب آیین نامه مربوط به قانون ارتقای سلامت نظام اداری و همچنین افزایش اعتبارات جاری و عمرانی سازمان های وابسته به قوه قضائیه در استان در هنگام ارائه لایحه بودجه، پیگیری افزایش حقوق قضات با توجه به حساسیت این شغل، پیگیری در ارائه لوایحی در جهت کاهش جمعیت کیفری استان ها و افزایش پرسنل اداری و قضایی استان از دیگر خواسته های دستگاه قضایی فارس است.
وزیر دادگستری عصر دوشنبه در راستای سفرهای استانی هیات دولت همزمان با دهه فجر با استقبال عنایت الله رحیمی استاندار فارس وارد شیراز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار