فرماندار اسلامشهرخبرداد:گلایه مند بودن مردم ازبرخی سختگیری های غیر ضروری بانکها در ارائه تسهیلات

اسلامشهر(پانا)-فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: مردم ازبرخی سختگیری های غیر ضروری بانکها در ارائه تسهیلات بویژه در زمینه پرداخت وام ازدواج گلایه مند هستند و باید مسئولان شعب در جهت رفع این نارضایتی اقدام کنند.

کد مطلب: ۹۴۸۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهرخبرداد:گلایه مند بودن مردم ازبرخی سختگیری های غیر ضروری بانکها در ارائه تسهیلات

مسعود مرسلپور که در جلسه شورای بانکهای شهرستان که با حضور فرمانده انتظامی و معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار برگزار شد سخن می گفت، اظهار داشت: در شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان مواجه است بانکها و موسسات مالی و پولی می توانند نقش موثری در بهبود اوضاع اقتصادی کشور ایفا کنند.

او در ادامه خواستار حمایت ویژه بانکهای اسلامشهر از کارآفرینان و تولید کنندگان شهرستان شد و افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی با دریافت تسهیلات می توانند فعالیتشان را در شهرستان توسعه دهند که این امر زمینه ساز تحقق رونق تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید خواهد شد.

مرسلپوربر ضرورت تسهیل و تسریع در پرداخت وام ازدواج تاکید کرد و گفت: در حال حاضر شعب بانک ملی جهت پرداخت وام ازدواج به معرفی یک ضامن اکتفا می کنند و این در حالی است که سایر شعب بانکها خواستار معرفی دو ضامن از سوی وام گیرنده هستند.

فرماندار اسلامشهراذعان داشت: پیگیری‌های لازم از سوی استانداری تهران انجام خواهد شد تا سایر بانکها نیز پرداخت وام ازدواج با یک ضامن را اجرایی کنند.

او همچنین بر ضرورت تقویت زیر ساختهای امنیتی و حفاظتی شعب بانکهای شهرستان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار