فرمانداراسلامشهر:هرزمان راهمان را ازایثارگران کج کنیم، از انقلاب اسلامی بریده ایم

اسلامشهر(پانا)-فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه آزادگان سرافراز درس مقاومت و ایستادگی را به ملت ایران آموختند گفت: در شرایط سخت فعلی که کشورمان تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه قرار گرفته نیز مقاومت در برابر زورگویان رمز پیروزی ما خواهد بود.

کد مطلب: ۹۴۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:هرزمان راهمان را ازایثارگران کج کنیم، از انقلاب اسلامی بریده ایم

مسعود مرسلپور در همایش تجلیل از ۲۱۰ آزاده سرافراز اسلامشهر اظهار داشت: زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد آزادمردانی غیور و شجاع به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند تا از کیان کشور، نظام و انقلاب اسلامی و مرزهای سرزمین مان دفاع کنند.

او در ادامه تصریح کرد: آزادگان در طول اسارت با تحمل رنجها و مشقت‌های فراوان هیچگاه از اهداف خود کوتاه نیامده و اسیر ترفندهای دشمن نشدند وحفظ این رشادتها و روحیه ایثارگری در میان مردم، سرمایه عظیمی برای کشور و ابزار اقتدار نظام اسلامی محسوب می شود.

مرسلپور با بیان اینکه برای رزمندگان لحظه اعزام به جبهه، اولین حضور در مناطق عملیاتی و لحظه اسارت برای آزادگان و لحظه مجروحیت برای جانبازان عزیز همیشه خاطره انگیز بوده ،تاکید کرد: جامعه ما بایستی خودش را با ایثارگران وفق دهد چرا که این عزیزان بودند که حاضر شدند از سلامتی و جانشان بگذرند تا کشور در امان بماند.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: و زمانی که خدای نکرده به ایثارگران بی احترامی و یا از آنان استفاده ابزاری کنیم مشخص است که انقلابی و وفادار به نظام اسلامی و ولایت فقیه نیستیم.

اودر بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایثارگران عزیز نیز در شرایط پیچیده فعلی باید همه امور را بر مبنای واقعیت و حقیقت ببینند و فریب برخی جریانات را نخورند، افزود: جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا با توجه به جایگاه و شان ویژه ای که در جامعه دارند، می توانند در تقویت باورهای دینی مردم بسیار موثر باشند.

درهمایش آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار