فرمانداراسلامشهر:حفظ هویت روستاهابا توجه کافی به توانمندسازی روستاییان محقق خواهدشد

اسلامشهر(پانا)-فرماندار اسلامشهر از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشوردیدار نمود ودر غرفه شهرستان اسلامشهر نیز حضور یافت.

کد مطلب: ۹۴۷۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:حفظ هویت روستاهابا توجه کافی به توانمندسازی روستاییان محقق خواهدشد

در حاشیه این بازدید،مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر، در سخنانی با بیان اینکه یکی از محورهای مهم «رونق تولید» توجه به اشتغال روستایی است، اظهار داشت: کسب و کاردر روستاهای اسلامشهر وضعیت مناسبی دارد و شهرستان در زمینه تولیدی بسیاری از محصولات کشاورزی و فرآورده های لبنی و گوشتی در سطح استان تهران حائز رتبه است.

او در ادامه همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی ویژه به کارآفرینان در سطح روستاها گفت: جهت حفظ هویت روستاهای شهرستان باید توجه کافی به امر توانمندسازی روستاییان عزیز و پرتلاش داشته باشیم.

درجریان این بازدید معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور فنی و عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی و جمعی از مسئولین ادارات نیز حضور داشتند.

چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در چهارده سرفصل با رویکرد ارائه طرحها و پروژه‌های موفق تولیدی و اشتغالزا، بازاریابی و تجاری سازی تولیدات روستایی،موسسات مالی و نهادهای عمومی غیردولتی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، و اجرای بازیهای بومی ،محلی و بخش کودک و روستا، در حال برگزاری است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار