فرماندار اسلامشهر: به دور از افراط و تفریط ،حضور شاد و آگاهانه مردم را در انتخابات سال 98فراهم نماییم

اسلامشهر(پانا)-فرماندار اسلامشهردرنشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت به تشریح عملکرد موفقیت آمیز برنامه های شهرستان درحوزه های مختلف پرداخت.

کد مطلب: ۹۴۹۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: به دور از افراط و تفریط ،حضور شاد و آگاهانه مردم را در انتخابات سال 98فراهم نماییم

در این جلسه ،مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت:تولید کنندگان ما به عنوان رزمنده جنگ اقتصادی درشرایط مقابله با فشار تحریم اقتصادی درحال فعالیت هستند و مسئولین ما نیز میداننددربسیاری موارداز جمله،اغتشاش و آشوب سال96 ورو نمایی از موشکهای جدید در حوزه نظامی و...آمریکا را شکست دادند .

او در تشریح فعالیتهای اقتصادی شهرستان اسلامشهر افزود:درحوزه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید55واحد نیمه فعال صنعتی فعال شدند، یکصد واحد صنعتی نیز از مزایای بخشنامه بخشودگی جرائم تامین اجتماعی بهره مند شدندو مواد صنعتی اولیه تولید کفش تا سه سال تامین شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر گفت:درجلسات شورای عالی سرمایه گذاری شصت و هشت درصد مصوبه وستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید را باهفتاد و پنج درصد مصوبه اجرایی تشکیل دادیم و ستاد تنظیم بازار رابا مدیریت دو نمایشگاه بهاره و طرح ضیافت ماه رمضان برگزار نمودیم.

مرسلپور خاطر نشان کرد:سیاست کلی شهرستان در سالهای نود وهفت و نود وهشت با تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ،اقتصاد مقاومتی با نگرش به حوزه اشتغال و تولید و محور قرار دادن مسائل اقتصادی میباشد و در این راستا رتبه اول اشتغال استان در سال 98 را بدست آوردیم.

او اذعان داشت:جابجایی خطوط انتقال آب درحریم راه آهن اسلامشهر که از سال نود وچهار مسکوت مانده بود،برنامه ریزی خوب در حوزه آبفا، مدیریت مجددیازده حلقه چاه آب ، استفاده از دبی آب استان تهران برای منطقه و شناسایی و رفع بیست و هشت منبع بوی نامطبوع با همکاری حوزه آب و فاضلاب و سازمان محیط زیست را از دیگر موفقیت ‌های شهرستان نام برد.

فرماندار اسلامشهر در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: در حوزه امنیت شهرستان از امنیت نسبی پایدار برخوردار است و توانستیم امنیت روانی شهروندان را ارتقاء دهیم .

او افزود:در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی با تشکیل مستمر شورای فرهنگ عمومی به ریاست امام جمعه باشعار شادابی و نشاط اجتماعی اقدامات خوبی از جمله،برگزاری هفته فرهنگی شهرستان با 900برنامه راداشتیم و اجرای جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را در حال برگزاری داریم.

مرسلپور بیان داشت: احزاب شناسنامه دار در شهرستان با آزادی جلسات خود را برگزار مینمایند و ادامه داد،در سالی که در آستانه برگزاری انتخابات هستیم ،باید به دور از افراط و تفریط حضور شاد و آگاهانه مردم را در انتخابات فراهم نماییم و مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی بکوبیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر خبرنگاران را سفیران سلامت و نشاط سیاسی دانست و از آنان خواست ضمن انعکاس مسائل مردم نقادی و مطالبه گری منصفانه از مسئولین داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر ارتباط فرماندار ونسل جوان راصمیمانه برشمرد و از تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان جوان در سایت فرمانداری نیز خبر داد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار