برگزاری شورای هماهنگی و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرگفت:تلاش برای توانمند سازی مدارس و آشنایی مدیران مدارس با مفاهیم تحولی به صورت کاربردی از ضروریات مهم به شمار میرود.

کد مطلب: ۹۳۰۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای هماهنگی و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اسلامشهر

حسینعلی بنار در این رابطه اظهار داشت: برنامه‌های سال 98 مبتنی بر برنامه‌های ابلاغی سند تحول است، بنابراین فرآیند تدوین برنامه سال نود وهشت با بهره‌گیری از تجارب سنوات گذشته در چارچوب نظام جامع برنامه‌ریزی خواهد بود.

او در ادامه افزود: کانون اصلی تعلیم و تربیت مدارس است بنابراین مدرسه محوری، حمایت از مدرسه و تقویت جایگاه آن در راستای اجرایی کردن سند تحول مورد تاکید است.

بنار خاطر نشان کرد:تلاش برای توانمند سازی مدارس و آشنایی مدیران مدارس با مفاهیم تحولی به صورت کاربردی توصیه می‌شودو ضمناً در سال تحصیلی جاری دو برنامه تدبیر و تعالی با توجه به اصلاحات انجام شده مبنای فعالیت در مدارس است و واحدهای ذیربط تحت نظر شورای هماهنگی این فرایند را با جدیت پیگیری کنند.

در راستای بسترسازی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول و کارگروه‌های مربوطه در استان‌ها تشکیل و طی این ابلاغیه با تهیه دستور العمل توسط استان‌ها به مناطق و شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار