در اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

کارگروه مشاوران جوان با موضوع برگزاری هفته ازدواج برگزار شد

کارگروه مشاوران جوان با موضوع برگزاری هفته ازدواج در اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۹۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه مشاوران جوان با موضوع برگزاری هفته ازدواج برگزار شد

گرگان(پانا)-جلسه کارگروه مشاوران جوان با موضوع برگزاری هفته ازدواج و با حضور سیدعلی حسینی معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان و محمد رباطی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان در امور جوانان، در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

حسینی در این جلسه اظهار کرد: باید به دانش آموزان ابتدایی و متوسطه نحوه صحیح ارتباط و کنترل خشم و ... را آموزش داد، تا بستری برای ازدواج موفق و کاهش آمار طلاق ایجاد گردد از این رو آموزش و پرورش در تلاش است که ایده هایی را ارائه دهد تا منجر به ازدواج پایدار گردد که در این میان آموزش و پرورش و نهاد جوانان می تواند راهگشا باشد.
رباطی نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ازدواج اقوام در کشور به میزبانی گلستان در مرداد ماه، از نخبگان فرهنگی و اجتماعی استان درخواست ایده پردازی و همکاری در جهت هر چه با شکوه برگزار شدن این جشنواره نمود.
مشاور مدیرکل در امور جوانان دراین جلسه گفت: این کارگروه با اهداف مهمی از جمله ایده پردازی، نقد ساختارهای غلط و دست و پاگیر در روند ازدواج جوانان و فرهنگ سازی در حوزه ازدواج پایدار تشکیل شده است.
گفتنی است در این جلسه نخبگان فرهنگی و فعالان اجتماعی، دیدگاه ها و راهکارهای خود را در زمینه ازدواج آسان و پایدار برای جوانان با توجه به شرایط بومی و فرهنگی استان ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار