مدیر عامل مجموعه آب و تاب قم :

افزایش نشاط اجتماعی و کاهش بزهکاری در نسل جوان دغدغه مهم مدیران این مجموعه است

قم (پانا) - مدیر عامل مجموعه آب و تاب قم با بیان نقش تفریحات شادو مفرح در تخلیه مثبت هیجانات جوانان اظهار کرد: افزایش نشاط اجتماعی و کاهش بزهکاری در نسل جوان دغدغه مهم مدیران این مجموعه است.

کد مطلب: ۹۲۷۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش نشاط اجتماعی و کاهش بزهکاری در نسل جوان دغدغه مهم مدیران این مجموعه است

مدیر عامل مجموعه آب و تاب به آثار مجموعه آب و تاب در جذب علاقه مندان به تفریحات آبی اشاره کرد و افزود: یکی از خدمات این مجوعه به بخش گردشگری استان ، افزایش زمان ماندگاری مسافرین و زائران در استان است که در کنار این ماندگاری ،افزایش درآمد عمومی از حضور مسافرین را نیز شامل شده است .

وی همچنین به اثرات ورزش و هیجانات مثبت در جوانان اشاره و گفت: اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان با حضور در این مجموعه و مبادرت به انجام بازی های مفرح و با نشاط، ضمن حفظ سلامتی و ایمنی کامل به تخلیه هیجانات در حین انجام بازی ها خود می پردازند.

رزاقی کاهش آسب های اجتماعی را از اثرات مستقیم ورزش و تفریح در جامعه دانست و ادامه داد: طبق آمارها از زمان افتتاح این مجموعه شاهد کاهش 10 درصدی آمار بزه کاری های اجتماعی بوده آیم که باعث افتخار و انگیزه کار مجموعه آب و تاب است.

رزاقی همچنین به پذیرش کودکان 3 سال تا افراد مسن 80 ساله در این مجموعه اشاره و اضافه کرد: یکی از نکات قابل توجه در مجموعه آب و تاب استقبال بانوان از این مجموعه است و این توفیق به واسطه امکانات امنیتی و گیت های ایکس ری سبب اطمینان افراد برای حضور در مجموعه آب و تاب شده است.

مدیرعامل مجموعه آب و تاب از پذیرش بیش از 650 هزار نفر از آغار بکار مجموعه خبر داد و ادامه داد: از این میان نزدیک به 250 هزار نفر سهم بانوان است.

وی برنامه های آینده شرکت مهندسی تصفیه گستر را مورد توجه قرار داد و گفت: ایجاد مرکز تخصصی درمانی در فضایی بالغ بر 2 هزار و 500 متر مربع که در موارد درمان بیماری ها جذب گردشگر سلامت نقشی بسزا خواهد داشت. سالن برف ، از دیگر طرح ها و ایده های این مجموعه است که در ایجاد فضای مهیج تفریحی مجموعه آب و تاب تاثیری مهم خواهد داشت.

وی با تاکید بر مشکلات موجود در مسیر توسعه و اجرای این طرح در طول سالیان گذشته، تصریح کرد: یکی از دشواری های اجرای این پروژه بازپرداخت تسهیلات به بانک بوده است و مجموعه آب و تاب انتظار داشت بواسطه کار فرهنگی- ورزشی این مجموعه و نقش آن در نشاط اجتماعی، مهلتی منطقی برای بازپرداخت اقساط تسهیلات داده می شد تا پس از بازاریابی و درآمد زایی مطلوب در پرداخت این اقساط برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

رزاقی ضرورت کار فرهنگی و رسانه ای برای افزایش گرایش مردم به تفریحات مفرح و سالم آبی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: رسانه های جمعی و صدا و سیمای استان می توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند که لازمه آن توجه بیشتر به اهتمام بخش خصوصی در قالب این مجموعه برای افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی است.

مدیر عامل مجموعه آب و تاب از کیفیت مطلوب وسایل بازی در این مجموعه گفت و اظهار کرد: استاندارد تمام وسایل در این مجموعه بطور سالانه بررسی و تمدید می شود و هر 3 ماه یک بار بازدید دوره ای و چک کردن دستگاه ها در دستور کار است.

رزاقی در پایان به حوادث معمول در ورزشهای تفریحی بخصوص در مجموعه های آبی اشاره و خاطرنشان نشان کرد: مجموعه آب و تاب در بین مجموعه های مشابه خود در کشور جزء ایمن ترین و کم حادثه ترین مجموعه هاست و در طول سالیان گذشته از بین 650 هزار مشتری این مجموعه در حدود 70 حادثه رخ داده است که از این میان 60 حادثه مربوط به دویدن افراد و برخورد های ناخواسته بوده است و تنها 10 مورد مربوط به اپراتور و دستگاه های می باشد که البته از نظر مدیران مجموعه همین تعداد هم نمی بایست رخ دهد و به این منظور اورژانش مستقر در محل ، کمک شایانی به افزایش ایمنی داشته است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار