از خادمان و خیرین سنت "ازدواج "در ایلام تجلیل می شود

ایلام (پانا)_معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج، در جشنواره‌ای با عنوان «ازدواج و خانواده جوان» از خادمان ، خیرین امر ازدواج و فعالان ازدواج در ایلام تجلیل می شود.

کد مطلب: ۹۴۳۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
از خادمان و خیرین سنت  "ازدواج "در ایلام تجلیل  می شود

محمد رضا تردست با بیان این خبر افزود: در هفته ازدواج که از روز میلاد آسمانی حضرت زهرا س و مولی الموحدین شروع و تا یک هفته ادامه دارد، نمایشگاه لوازم‌خانگی با تخفیفات ویژه به‌صورت از تولید به مصرف در شهر ایلام برپا خواهد شد.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه با تفاهم‌نامه‌ای که با صنعت، معدن و تجارت منعقد شده کالاها و لوازم‌خانگی موردنیاز زوج‌های جوان با تخفیفات ویژه ارائه می‌شود و زوج‌های جوان می‌توانند برای تهیه اقلام موردنیاز خود به این نمایشگاه مراجعه کنند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را کمک به تأمین کالاهای مورد نیاز زوج‌های جوان باقیمت مناسب و همچنین حمایت از تولید داخلی عنوان کرد و گفت: در هفته ازدواج بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در سطح استان و در برخی از روستاهای ایلام برگزار می‌شود.

تردست برگزاری کارگاه‌های ازدواج، کارگاه‌های مهارت‌های زندگی، مشاوره‌های حین، قبل و بعد از ازدواج و... را از مهم ترین برنامه‌های این هفته در استان ایلام عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار