سید فرید موسوی: تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گامی موثر در راه جوان گرایی و اشتغال در جامعه بود

اسلامشهر(پانا) - مجمع مشورتی جوانان شهرستان اسلامشهر با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مشاور استاندار، فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیران کارگروه مجمع در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سید فرید موسوی: تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گامی موثر در راه جوان گرایی  و اشتغال در جامعه بود

در این نشست سید فرید موسوی،نمایتده مردم تهران، ری، شمیرانات پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با گلایه از اینکه در بعضی فضاهای مجازی عنوان می‌شود، نمایندگان مجلس در دوران نزدیک شدن به انتخابات در حوزه‌های خود حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: در دو سال گذشته حضوری مستمر در نشست مجمع جوانان اسلامشهر و نقاط دیگرداشتیم و با جدیت پیگیر مشکلات و دغدغه‌های جوانان، علی الخصوص اشتغال در مجلس شورای اسلامی هستیم.

او در ادامه افزود: در راستای توسعه اشتغال زمینی برای تاسیس شهرک صنعتی و اشتغالزایی جوانان در اسلامشهر خریداری و مصوبات آن نیز گرفته شده و در حال طی مراحل اجرایی شدن است

او به جوانان توصیه کرد: در موارد برخورد با اقدامات انجام‌شده دید منفی نداشته باشیم و به دنبال بزرگ‌نمایی خطاها و اشتباهات نباشیم.

موسوی اذعان داشت: سال‌ها سخن از جوان گرایی می‌گوییم اما همین مجلس شورای اسلامی بود که قانون منع بکارگیری بازنشستگان را تصویب کرد و در یک شب بیشتر استانداران عوض شدند واین حرکت گامی موثر در راه جوان گرایی و اشتغال در جامعه است.

نمایتده مردم تهران، ری، شمیرانات پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رهبری در بیانیه گام دوم در بیشترین موارد جوانان را مورد خطاب دادند و همه باید با شناخت مسئولیت خود و امیدوار در جهت حضور در صحنه های گوناگون جامعه تلاش کنیم.

او ارتباط بین مردم و مسئولین را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و از همگان خواست در راستای ترویج فرهنگ گفت‌وگو و نقد سازنده همکاری داشته باشند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار