نرخ گذاری کرایه‌ها یک کار کارشناسی است

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: نرخ گذاری کرایه‌ها یک کار کارشناسی است

کد مطلب: ۹۲۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نرخ گذاری کرایه‌ها یک کار کارشناسی است


مرتضی عزتی گفت: نرخ گذاری کرایه‌ها یک کار کارشناسی است، حقیقت این است که نمی‌توانیم به خاطر کمبود پول خرد کرایه‌ها را بیشتر از چیزی که هست افزایش دهیم چون در این صورت در صورت روند افزایش گرانی، در کمتر از چند سال هزینه کرایه تاکسی نیز افزایش سرسام آوری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۳۰ آیتم در نرخ گذاری کرایه‌ها لحاظ می‌شود، گفت: علیرغم کمبود پول خرد در بازار اما تلاش کردیم تا از طریق کمیته امداد پول خرد مورد نیاز را برای رانندگان تأمین کنیم تا کمتر با مشکل مواجه شوند، از دیگر سو شهروندان نیز باید برای تأمین پول خرد تلاش کنند، چرا که میزان پول خرد در دست رانندگان نیز محدود است و قطعاً نمی‌تواند پاسخگوی همه مسافران باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه اگر رانندگان کرایه اضافه از مسافران دریافت کنند در صورت شکایت مسافر این موضوع بررسی و پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌هایی که تاکسیرانی در اولویت برنامه‌های خود قرار داده پرداخت آنلاین کرایه از طریق QR کد و با گوشی‌های هوشمند است.

عزتی در ادامه بیان داشت: این طرح به صورت آزمایشی روی ۲۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر قم اجرا شده اما به دلیل تداخل این طرح با طرح قم کارت، اجرای آن را به تعویق انداختیم، تا پس از صدور کارت هوشمند شهروندی پرداخت کرایه نیز از این طریق اجرایی شود.

وی گفت: به احتمال بسیار زیاد در آینده نزدیک این طرح اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به میزان شکایات و نارضایتی‌ها درباره نرخ جدید و برخور رانندگان وجود دارد، اظهار کرد: از آنجا که پول خرد کم شده طبیعی است که اعتراضات افزایش می‌یابد اما این موضوع دست ما نیست، همه تلاش ما بر این است که بتوانیم پول خرد مورد نیاز رانندگان را تأمین کنیم.

عزتی گفت: نرخ گذاری کرایه‌ها یک کار کارشناسی است، حقیقت این است که نمی‌توانیم به خاطر کمبود پول خرد کرایه‌ها را بیشتر از چیزی که هست افزایش دهیم چون در این صورت در صورت روند افزایش گرانی، در کمتر از چند سال هزینه کرایه تاکسی نیز افزایش سرسام آوری خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار