اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در قم

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در شهر قم خبر داد و گفت: اخذ کرایه‌های جدید از سوی رانندگان تاکسی منوط به تزریق نرخ‌های جدید در تاکسیمتر برای تاکسی‌های گردشی و بی‌سیم و برای تاکسی‌های خطی منوط به نصب برچسب است.

کد مطلب: ۹۱۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در قم

مرتضی عزتی با اشاره به تصویب نرخ‌های جدید کرایه تاکسی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مستمری که در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی به دلیل افزایش هزینه‌های تاکسی داران انجام شد، روز گذشته نرخ‌های مصوب برای تاکسی‌ها با کاربری‌های مختلف در روزنامه ۱۹ دی چاپ شده است.

وی تصریح کرد: اخذ کرایه‌های جدید از سوی رانندگان تاکسی منوط به تزریق نرخ‌های جدید در تاکسیمتر برای تاکسی‌های گردشی و بی‌سیم و برای تاکسی‌های خطی منوط به نصب برچسب است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی روزها آینده نسبت به فراخوان تاکسی‌های گردشی، بی سیم و خطی و تزریق قیمت‌های جدید در تاکسیمترها و نصب برچسب قیمت های جدید اقدام خواهد شد.

عزتی همچنین از افزایش ۲۰ درصدی نرخ‌های اعلام شده از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح خبر داد و گفت: به طور مثال اگر کرایه‌ای ۵ هزار تومان است در زمان یاد شده ۲۰ درصد افزایش یافته و ۶ هزار تومان محاسبه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم بیان کرد: برای تاکسی‌های خطی ۲۵ درصد، تاکسی‌های ون ۲۵ درصد، تاکسی‌های گردشی ۲۵ درصد، تاکسی‌های بی سیم حدود ۱۷ درصد و وانت بارها ۱۵ درصد افزایش قیمت لحاظ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار