راهکار الناز شاکردوست برای ایفای بهتر نقش فائزه منصوری در فیلم «شبی که ماه کامل شد»

زمان فیلمبرداری بعضی سکانس‌ها قرص مُسکّنم را قطع می‌کردم تا درد به کمکم بیاید

تهران (پانا) – الناز شاکر دوست می‌گوید در زمان فیلمبرداری «شبی که ماه کامل شد» در بعضی سکانس‌ها از مصرف داروی مُسکنی که نیاز داشت خودداری می‌کرد تا درد به کمکش در ایفای نقش بیاید.

کد مطلب: ۹۲۴۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
راهکار الناز شاکردوست برای ایفای بهتر نقش فائزه منصوری در فیلم «شبی که ماه کامل شد»

الناز شاکردوست که این روزها فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» را بر پرده سینماها دارد، در ویدئویی که از این فیلم در فضای مجازی منتشر شده است از نحوه آشنایی خود با شخصیت فائزه منصوری در زمان بستری بودن در بیمارستان و انگیزه‌اش از ایفای این نقش در اوج درد و بیماری می‌گوید.

این بازیگر با اشاره به سانحه‌ای که منجر به آسیب حرکتی او شده بود، می‌گوید: در اوج دردی که جسم و روحم می‌برد فیلمنامه را خواندم. از پنجره بیمارستان به ماه نگاه می‌کردم و با تمام قلبم عاشقانه نقش فائزه را دوست داشتم.

شاکر دوست ادامه داد: امیدی داشتم، چیزی برای جنگیدن، که به خاطرش تمرین‌های فیزیوتراپی را انجام دهم تا بتوانم روی پای خودم راه برم. جاهایی در یک سری از سکانس‌ها با مشورت خانم آبیار داروی مسکن را قطع می‌کردم تا آن درد به کمکم بیاید.

برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر سال 97 درباره شخصیت فائزه می‌گوید: این شخصیت که روزی وجود داشته و نفس می‌کشیده روزی آهی کشیده است که باعث شد همه این گروه جمع شوند، تا قصه‌اش گفته شود. قصه فائزه منصوری.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی را به خود اختصاص دهد.

الناز شاکردوست در این فیلم نقش فائزه منصوری، همسرعبدالحمید ریگی، برادر عبدالمالک ریگی، را ایفا می‌کند که به همراه برادرش شهاب در وقایع مرتبط با گروه ریگی کشته شده است.

این بازیگر در زمستان 96 در صحنه فیلمبرداری فیلم «دو طبقه روی پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان دچار سانحه از ناحیه کمر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار