رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان به پویش کتابخوانان مجازی پیوست

دکتر اعتمادی: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای تعمیق و ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با ائمه بالاخص امام رضا (ع) است

هرمزگان(پانا)- حجت الاسلام و المسلمین اعتمادی، رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان ضمن بازدید از کتابخانه عمومی آیت الله طالقانی (ره) به پویش کتابخوانان مجازی پیوست.

کد مطلب: ۹۲۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان به پویش کتابخوانان مجازی پیوست

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین اعتمادی رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان ضمن پیوستن به این پویش بزرگ با صدور پیامی از کلیه دانش آموزان بلاخص دانش آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی استان دعوت کرد تا در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت نمایند.

دکتر اعتمادی در متن پیامش آورده است: فرصت را غنیمت میشمرم و از همه دانش آموزان عزیز در جای جای استان دعوت میکنم در این جشنواره که به دو صورت مکتوب و آنلاین برگزار می‌شود شرکت نموده و از این فرصت برای آشنایی خود با زندگانی و سیره امام رضا (ع) و فرزندش امام جواد (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) آشنا شوند.

وی جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی برای تعمیق و ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با ائمه بالاخص امام رضا (ع) دانست و افزود: لازم است مردم هرمزگان که دل در گرو عشق امام رضا (ع) دارند از طریق مطالعه کتابهای مرتبط با ایشان آشنا شوند و قدر حضور این امام بزرگوار را در کشورمان بدانند.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان در پایان از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و کتابداران تلاشگر که در امر برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی زحمات زیادی را متحمل شده اند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار