استاندار هرمزگان:

تنوع در برنامه های اوقات فراغت موجب افزایش انگیزه در دانش آموزان می شود

همه ی ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری باید به خدمت گرفته شود

هرمزگان(پانا)-استاندار هرمزگان و رییس شورای آموزش و پرورش استان گفت: توجه ویژه آموزش و پرورش استان به طرح غنی سازی اوقات فراغت و برنامه های اراﺋه شده مورد تقدیر است و برای اجرای بهتر این برنامه ها باید همه ی ظرفیت ها به کار گرفته شود.

کد مطلب: ۹۲۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تنوع در برنامه های اوقات فراغت موجب افزایش انگیزه در دانش آموزان می شود

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: برگزاری اردوهای تفریحی و همچنین مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در طرح اوقات فراغت دانش آموزان باید به نحو احسن اجرایی تا انگیزه لازم برای دانش آموزان ایجاد شود.

همتی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف هستند امکانات لازم را جهت اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش هرمزگان قرار دهند.

استاندار هرمزگان همچنین از تمامی دستگاه‌های مسؤول خواست همکاری لازم را جهت برگزاری مطلوب آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در هرمزگان انجام دهند.

همتی یادآور شد: همه ظرفیت ها برای برگزاری آزمون سراسری به بهترین نحو باید در اختیار متولیان برگزاری کنکور باشد و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شود.

رییس شورای آموزش و پرورش استان تسریع در انجام انشعاب آب و برق مدارس، تهیه جدول زمانبندی جهت انجام انشعاب آب و برق مدارس و همچنین نظارت بر اجرای سریع موارد با

ارایه گزارش به شورای آموزش و پرورش استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مهم به عنوان مصوبات جلسه

مورد امعان نظر باشد.

استاندار هرمزگان در پایان با تاکید بر اهمیت شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: مدیران عضو این شورا موظف هستند شخصا در جلسه حاضر شوند چرا که آموزش و پرورش رکن توسعه است و نقش بی بدیلی در رونق و پویایی جامعه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار