غلامرضا سالاری معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب :

خدمتگزاری و تکریم معلمان یک اصل ضروری در جامعه اسلامی

هرمزگان(پانا)- مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان میناب با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و دیگر مسئولین استان و شهرستان و جمع کثیری از فرهنگیان در تالار آریانای این شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمتگزاری و تکریم معلمان یک اصل ضروری در جامعه اسلامی

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از میناب، غلامرضا سالاری معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: خدمتگزاری و تکریم معلمان یک اصل ضروری در جامعه اسلامی است .

سالاری ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، گفت: هیچ کس حق ندارد به بهانه های واهی شان معلم را زیر سوال ببرد .

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری درجمع فرهنگیان، حجت را برما تمام کرده است، و ما فرهنگیان با افتخار در خدمت نظام اسلامی خواهیم بود .

غلامرضا سالاری اظهار کرد: «مراتب تقدیر و تشکر خود را از فرهنگیان شهرستان میناب اعلام می دارم و زحمات آنان را در جهت کسب موفقیت های آموزش و پرورش ارج مینهم» .

محمد احمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب هم در این همایش با تاکید بر حفظ شان و جایگاه معلم خاطر نشان کرد: کلاس درس را سرزمین و خانه اخلاق بسازیم احترام به معلم هم نشان از رشد اخلاق و تربیت یک جامعه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار