فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملاردخبر داد: حضورسه هزار زائراز شهرستان ملارددر مراسم سالگردارتحال امام خمینی(ره)

ملارد(پانا) - نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملاردبه مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با حضور اصحاب رسانه در سپاه شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۹۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملاردخبر داد: حضورسه هزار زائراز شهرستان ملارددر مراسم سالگردارتحال امام خمینی(ره)

در این نشست خبری حجت السلام هاشمی نماینده ولی فقیه درسپاه ملارد در رابطه بافضیلت‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و وحدت ملی و اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی مطالبی را بیان نمود .

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار محسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد پس از عرض تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: تمامی تاکیدات امام راحل بر مردم محوری بودو در حال حاضر به قدرتی رسیده ایم که توان رویارویی با تمام مستکبران جهان خوار را داریم.

او افزود: امام راحل مدیریتی بی نظیر داشت و از غرب و شرق دنیا هزاران مرید و عاشق از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دارد و تصریح داشتند که ما انقلاب خود را به رخ جهانیان خواهیم کشاند و تفکر اسلامی را در دنیا نشر خواهیم داد، همانگونه که در فرانسه جلیقه زردها انقلاب خود را از انقلاب اسلامی آموختند و انقلابی نو آغاز کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: امسال سه هزار زائراز شهرستان ملارد به مراسم ارتحال امام خواهند رفت و قرارگاه شهید فهمیده در ملارد هماهنگی ستاد برگزاری مراسم و ارگان‌ها و نهادها و ادارات انجام شده و اقدامات فرهنگی و تبلیغی خوبی اجرامیشود و در همین راستا برنامه گرامیداشت ارتحال امام در دو نقطه از شهرستان نیزبرگزار خواهد شد.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار