پیام تسلیت مدیریت شهری شهرقدس به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد

شهرقدس (پانا) - شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس، با صدور پیامی، سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۹۱۹۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیریت شهری شهرقدس  به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد

متن پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس بدین شرح است:

بسمه تعالی
هر سال فرارسیدن نیمه خرداد یادآور روز وداع و به ماتم نشستن ملتی در سوگ فراق جانگداز و جانکاه محبوب خویش و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در 15 خرداد 1342 است که با تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، با نثار خون خویش، نقطه عطفی را در آغاز انقلاب اسلامی و خیزش اسلام خواهانه نوید دادند و افق های روشن پیروزی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی استبدادگر وابسته به استعمار را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم نمودند.

نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده . بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد راسخ خویش به مدد ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نظام ستم شاهی را سرنگون کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود، و روزی که روح خدا به لقاء الله پیوست، شکوه ارادت ملت به ولایت در بدرقه آن عبد صالح، رهبر و مرید خویش تجلی یافت.

اینجانبان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بر ملت شریف ایران و رهروان ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب و پاسداری از آرمانهای والای آن را، از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار