اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در قم

قم (پانا) - سرپرست پلیس راهور استان قم از اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در قم

سرهنگ" علی حسن قیصری" اظهار داشت: پلیس راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم،‌ به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در راهپیمایی روز قدس، اقدامات ویژه ای را جهت رفاه حال شهروندان اجرا می کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.
وی افزود: تجمع در میدان آستانه سپس میدان امام خمینی (ره) ، پل شادمان، میدان مطهری، خیابان اراک، پل حجتیه، چهاراه شهدا، خیابان صفاییه، میدان جانبازان، ورودی خواهران میدان جانبازان درب اصلی مصلی ، برادران بلوار نیایش میدان مصلی درب اصلی مصلی از جمله محدودیت های بکار گرفته شده است.
سرهنگ قیصری ادامه داد: پارک وسایل نقلیه از نیمه شب روز جمعه مورخه 10/3/1398در معابر ذیل الذکر ممنوع می درضمن ازساعت 0630 مورخ 10/3/1398 محدویت تردد در معابر ذیل اجرا خواهد شد.
سرپرست پلیس راهور استان قم مسیرهای 11گانه راهپیمائی روز جهانی قدس سال 1398 را چنین اعلام کرد.
1- خیابان خاکفرج از پل شهید رجائی به سمت میدان شهید مطهری سابق
2- ازمیدان مطهری سابق بسمت چهارراه بازار
3-خیابان 19 دی کوچه مخابرات بسمت چهارراه بازار
4- تقاطع عماریاسر آذر بطرف سه راه بازار.
5- بلوار امین پل جمهوری به سمت میدان جانبازان
6- خیابان دورشهر کوچه شماره 8 به سمت میدان جانبازان
7- از دوربرگردان بلوار شهید منتظری به سمت میدان مصلی
8- عبور آزاد رودخانه ورودی شماره 5 به سمت بلوار شهید منتظری
9- خیابان مصلی به سمت میدان مصلی
10- کنار گذر ریل راه آهن به سمت میدان جانبازان
11- خیابان معلم حد فاصل پل حجتیه تا میدان روح الله
سرهنگ قیصری خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی ورانندگی درتمام طول مسیرهای 11 گانه تا انتهای مسیر راهپیمایی حضور مستمر داشته تامانندسال های گذشته شاهدیک راهپیمایی پرشکوه و منظم باشیم.
سرپرست پلیس راهور استان تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی ورانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می کنند، برخورد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به مسیر راهپیمایی از خیابان صفاییه و کوچه های منتهی به آن تردد هر گونه موتورسیکلت و خودرو ممنوع خواهد بود بنابرین اهالی خیابان صفاییه می بایست از خیابان "بلوار منتظری" و از سمت "عباس آباد"، خیابان "ناشران" و "سمیه" تردد کنند.
سرهنگ قیصری در پایان با توجه به عدم پیش بینی پارک خودروها در مسیر راهپیمایی از شهروندان و رانندگان درخواست کرد: از همشهریان بویژه رانندگان تقاضا داریم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و ورود و خروج پارکینگ "شهید کاظمی" از سمت "بلوار منتظری"خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار