استاندار خراسان رضوی:

روز قدس، روز افشای خباثت شیطان و مظلومیت حقیقت است

مشهد (پانا)- استاندار خراسان رضوی در پیامی از عموم مردم استان، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس، روز افشای خباثت شیطان و مظلومیت حقیقت است

به گزارش پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رزم حسینی در این پیام اظهار داشت: خروش و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا باطل کننده همه خدعه ها و نیرنگ های شیطان صفتان خواهد بود.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
ای قدس ای که آزادیت آرزوی آفتاب جماران بود. روز تو، روز افشای خباثت شیطان و مظلومیت حقیقت است.
نزدیکترین جمعه ماه مبارک به شب قدر، عید پاداش بندگی و زمانی است که فضای جهان سرشار از حس و هوای عبودیت و اخلاص است؛ در چنین موقعیتی فریاد آزادی خواهی آزادگان از سراسر جهان، به ویژه جوامع اسلامی بی شک هم به استجابت نزدیک تر و هم افشاگر خباثت فرزندان شیطان است.
امروز که صهیونیسم جهانی، کودک کشی و تجاوز را با دستان پلیدش در فلسطین مظلوم و همچنین دولت های مرتجع به ظاهر اسلامی در یمن و بحرین و ... به نهایت خباثت رسانده اند و نیز ملت عزیز میهن اسلامی مان ایران، در اوج دوران بالندگی و اقتدار، سخت ترین تحریم های اقتصادی را می گذراند؛ اتحاد، همبستگی، همدلی و همزبانی در زیر سایه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و خروش و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا باطل کننده همه خدعه ها و نیرنگ های شیطان صفتان خواهد بود.
جهان اسلام و مسلمانان با دهان روزه و در اوج بندگی، آزادی قدس را فریاد می زنند و فضای پایتخت معنوی جهان اسلام، مشهد مقدس و خراسان رضوی نیز سراسر معنای اتحاد و همدلی خواهد بود.
بدین جهت با حضورمان ضمن دفاع از هویت اسلامی بیت المقدس و پافشاری بر حق و نپذیرفتن ظلمِ جبهه استکبار، بار دیگر با همبستگی، شکست سیاست تحریم و تهدید را نشان خواهیم داد ان شاء الله
گفتنی ست؛ راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس ساعت 9 صبح از میدان 15 خرداد آغاز و به سمت حرم مطهر ادامه می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار