مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد: کسب بیشترین رتبه‌های مسابقات فرهنگی و هنری

اسلامشهر(پانا) - مدیرآموزش و پرورش اسلامشهرگفت: 206نفر منتخبین رتبه‌های برترآموزش و پرورش اسلامشهردرمرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری هستند.

کد مطلب: ۹۱۷۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد: کسب بیشترین رتبه‌های مسابقات فرهنگی و هنری

حسینعلی بنار با گرامیداشت ایام لیالی قدر و تسلیت شهادت حضرت علی(ع)در این رابطه اظهار داشت: دانش آموزان واحدهای آموزشی دوره اول و متوسطه (دختران و پسران)در مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی 97/98خوش درخشیدند.

او در ادامه افزود: در این دوره 206 نفر منتخب و برگزیده بودند که از این تعداد که 27 نفر به مرحله اول کشوری راه پیدا کردند و 47 نفر نیز حائز رتبه‌های اول شدند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرخاطر نشان کرد: آمار برترین‌ها درمسابقات سال سال تحصیلی 96/97 یکصد و بیست و شش نفر نفر بودندکه در سال جدیدهشتاد نفر پیشرفت داشتیم.

او دربخش دیگری از سخنان خود عناوین تعدادی از رشته های مسابقات فرهنگی،هنری استانی را که آموزش و پرورش اسلامشهر در آن رتبه‌های برتررا کسب کرده بودند را شامل ، سرود،داستان نویسی، نمایش، مجری گری، نقالی، مقاله پژوهشی ، موسیقی و....برشمرد.

بنار با تقدیر از زحمات معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسی فرهنگی و هنری و کلیه عوامل اجرایی واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر این موفقیت را به برگزیدگان تبریک گفت و برای آنان در ادامه راه آرزوی توفیق و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار