به مناسبت دهمین سال انتشار روزنامه شهرآرا انجام شد:

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از موسسه فرهنگی هنری شهرآرا

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت دهمین سال انتشار "روزنامه شهرآرا" از این موسسه فرهنگی هنری بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از موسسه فرهنگی هنری شهرآرا

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان که در دفتر مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهرآرا حضور یافته بود گفت: تعاملات و هم افزایی بسیار خوبی میان آموزش و پرورش استان و مجموعه شهرداری و شورای شهر مشهد انجام گرفته که امیدوارم بسط و توسعه یابد.

وی افزود: پتانسیل و ظرفیت بالای روزنامه شهرآرا می تواند کمک شایان توجه ای به توسعه و ترویج برنامه های آموزش و پرورش در جامعه باشد و بویژه نشریه "مدرسه زندگی" که یک کار خوب و مشترک بین دو مجموعه بود و در سال تحصیلی جاری انجام شد می تواند در زمینه اطلاع رسانی از ظرفیت ها و دستاوردهای آموزش و پرورش و اقدامات مشترک بین مجموعه تعلیم و تربیت و شهرداری موثر باشد.

خدابنده با بیان اینکه حجم بالای مخاطبان در آموزش و پرورش استان نیازمند توسعه همکاری این سازمان با رسانه هایی مانند روزنامه شهرآرا ست ادامه داد: در زمینه ترویج حقوق شهروندی در جامعه و تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که بیشتر مخاطبان آن جوانان و نوجوان هستند می توان از ظرفیت های مشترک بین آموزش و پرورش و رسانه ها استفاده کرد.

مجید خرمی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهرآرا نیز در این جلسه اظهار داشت: در سال گذشته همکاری های بسیار خوبی با آموزش و پرورش استان داشتیم و تولید و انتشار نشریه مدرسه زندگی یکی از این برنامه های بسیار خوب بود که بازخورد مطلوب آن را در جامعه مشاهده می کنیم.

وی افزود: باور ما این است در حوزه آموزش فرهنگ شهروندی، آموزش و پرورش بهترین مسیر برای توجه به این مقوله است و با در نظر گرفتن شرایط این حوزه به دنبال توسعه اقدامات مشترک بویژه در حوزه مباحثی مانند آموزش فرهنگ شهروندی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار