فرماندارملارد: ایجاد تحرک و پویائی محور اصلی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان 98 است

ملارد (پانا) - فرماندار شهرستان ملارد در جمع اعضای ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان هدف از اجرای برنامه های ستاد را ایجاد تحرک و پویایی بین همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و دانش آموزان عنوان کرد .

کد مطلب: ۹۱۷۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارملارد: ایجاد تحرک و پویائی محور اصلی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان 98 است

توکلی کجانی در این رابطه افزود: برنامه‌های غنی سازی زمانی موثر واقع میشود که همراه با ایجاد انگیزه در مخاطب، دارای جذابیت، توام با ایده‌های نو و در فضای همکاری و همدلی باشد .

اوبه ضرورت تولید محتوای فرهنگی بر اساس معیارهای ایرانی اسلامی کشورمان از سوی دستگاه‌های متولی اشاره کردو گفت: با کوتاهی و بی توجهی در این حوزه، فضا برای انواع هجمه‌های فرهنگی و سوء استفاده دشمنان از این خلاء مهیا می‌شود که بایست برای آن برنامه ریزی و چاره اندیشی کنیم .

فرماندار ملارد از روسای ادارات و نهادهای دولتی هم خواست تا در تابستان پیش رو برای پرسنل خود و خانواده آنها برنامه‌هایی در راستای غنی سازی اوقات فراغت در نظر گرفته و اجرا نمایند .

او خاطرنشان کرد: در پرداختن به مبحث غنی سازی اوقات فراغت می توان از توان و ظرفیت دانشگاه‌ها، مساجد، پایگاههای مقاومت بسیج ، بوستان‌ها استفاده کردو بازدید از مراکز دانش بنیان و کارگاههای موفق بخش خصوصی را نیزبعنوان یکی از برنامه‌های آموزشی و تشویقی برای رونق تولید عنوان کرد .

فرماندار ملارد ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های مناسبتی برای روستائیان، از قارچ بعنوان یک محصول ملی و برند شهرستان ملارد نام بردو بازدید از کارگاههای تولید قارچ رابرای دانش آموزان پیشنهاد نمود .

/خبرنگار: زهراعین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار