معاون استاندار زنجان خبر داد:

استقرار دفتر گمرک در ایستگاه بناب

زنجان (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان، از برنامه استقرار دفتر گمرک در ایستگاه بناب خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استقرار دفتر گمرک در ایستگاه بناب

فرامرز نیک‌سرشت در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به شناسایی و حذف قوانین مزاحم برای افزایش بهره‌وری در حوزه اقتصادی تاکید کرد و گفت: از طرفی شناسایی منابع جدید درآمد مالیاتی نیز باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که در این بخش عدالت در سطح ملی وجود ندارد و شاهد فرارهای مالیاتی هستیم.
وی در مورد نظر یکی از حاضران در ارتباط با اطلاعات زائد برای حذف کاغذبازی و جلوگیری از هدررفت منابع، ابراز کرد: در حال حاضر احراز هویت برخی از اطلاعات در مجامع عمومی و رسمی که نیاز است، وجود دارد و می توانیم برای صرفه‌جویی در منابع کاغذی از این اطلاعات استفاده کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت ایجاد یک تشکل صادراتی تخصصی با مشارکت اتاق بازرگانی و سایر تشکل‌ها، تصریح کرد: بخش خصوصی قابل اعتماد است و سهم قابل توجهی در اشتغال و درآمد ناخالص ملی دارد. برای تکمیل زنجیره تولید نیز باید بخش خصوصی پای کار بیاید. بخشنامه‌های غافل‌گیر‌کننده، بخش‌های مختلف کشور را درگیر کرده است.
این مسئول در مورد نارضایتی کشاورزان در قیمت خرید تضمینی گندم اظهار کرد: قبول داریم که قیمت‌ها با توجه به هزینه‌ها کم است اما باید مصوبات دولت در قیمت رعایت شود و نمی‌توان اجازه داد گندم با هر قیمتی خریداری و قاچاق شود.
وی در مورد بیمه محصولات کشاورزی نیز عنوان کرد: متاسفانه فرهنگ بیمه در کشور مورد توجه قرار نگرفته و همه به درستی از این بیمه استفاده نمی‌کنند، در حالی که صنعت بیمه درآمد ـ هزینه است و باید درآمد داشته باشد تا بتواند خسارت پرداخت کند.
نیک‌سرشت به استقرار دفتر گمرک در ایستگاه بناب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اقداماتی برای استقرار گمرک در این ایستگاه انجام گرفته اما هنوز نهایی نشده و مجوز انبار عمومی در این مکان صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار