در جلسه هم اندیشی حوزه های متوسطه و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان مطرح شد:

اختصاص بیش از 22 میلیارد ریال به تجهیز مدارس نقاط حاشیه نشین

در جلسه هم اندیشی حوزه های متوسطه و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان مطرح شد: بیش از 22 میلیارد ریال به تجهیز مدارس نقاط حاشیه نشین اختصاص پیدا کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص بیش از 22 میلیارد ریال به تجهیز مدارس نقاط حاشیه نشین

پاناگلستان: جلسه هم اندیشی روسای ادارات حوزه آموزش متوسطه و پشتیبانی، جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس واقع درحاشیه شهرستان های گلستان و بازسازی مدارس آسیب دیده از سیل، در دفتر معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان با توضیح روند شناسایی مدارس واقع در مناطق حاشیه نشین و تجهیزات مورد نیاز آنها گفت: با مبلغ اختصاص یافته از طرف وزارت کشور به ارزش 22 میلیارد و 240 میلیون ریال با هماهنگی استانداری تهیه و در اختیار این مدارس قرار خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه قدرت الله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز اظهار کرد: 12 میلیارد ریال از محل منابع کاهش آسیب های اجتماعی استانداری به بازسازی مدارس سیل زده اختصاص یافته است و ما تلاش می کنیم در اسرع وقت با هماهنگی و نظارت استانداری و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این زمینه اقدام نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار