مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اظهار کرد:

عملکرد بدون حاشیه علت جذب مردم به مجمع خیرین مدرسه ساز

همدان (پانا) - مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در همایش مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه ساز و معاونین مشارکت های مردمی که روز گذشته در سالن اجتماعات اداره نوسازی برگزار شد افزایش خیرین مدرسه ساز در همدان را نشان دهنده غیرت مندی مردم استان و اعتماد آن ها به مجموعه خیرین دانست.

کد مطلب: ۹۰۱۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد بدون حاشیه علت جذب مردم به مجمع خیرین مدرسه ساز

مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان این که بعد از انقلاب اسلامی، سازمان های مردم نهاد تشکیل و اجازه فعالیت پیدا کرده اند مجمع خیرین مدرسه ساز را یکی از مجامعی معرفی کرد که فعالیت خود را از سال ۷۷ آغاز کرده است که منشأ خیر و تحولات خوبی درآموزش و پرورش بوده و اقدامات این گونه مجامع زمینه را برای تشکیل سایر مجامع خیری در سطح کشور و استان ایجاد نموده است .
فرزاد تیموری با یادآوری این که ٣٨ درصد از مدارس توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است گفت: ما باید در جهت تقویت مجمع خیرین مدرسه ساز نهایت همکاری و فعالیت را داشته باشیم.
تیموری تصریح کرد: من در طول خدمت خود در اداره نوسازی و تجهیز مدارس با ٣ مدیرکل آموزش و پرورش هم دوره بوده ام که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی فی مابین اداره نوسازی مدارس ؛ آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز وجود دارد و کارها با هماهنگی کامل صورت می پذیرد .
او با اشاره به عدم وجود پروژه مدرسه خیرساز بلاتکلیف در استان همدان اظهار کرد: همه مدرسه های خیرساز در استان به اتمام رسیده اند یا در حال تکمیل هستند.
رئیس اداره نوسازی مدارس علت جذب مردم به مجمع خیرین مدرسه ساز را عملکرد بدون حاشیه خیرین، هیئت مدیره مجمع خیرین و مجامع شهرستانی بیان کرد.

مریم پیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار