سرپرست آموزش متوسطه: تجهیز هنرستان‌ها و مدارس شبانه‌روزی اولویت سال تحصیلی آینده است

برنامه تعالی مدیریت مدرسه تنها مجرای اجرای سند تحول بنیادین و راهکارهای این سند است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌های سال 98 این معاونت را تشریح و بر اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در تمام مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش متوسطه:  تجهیز هنرستان‌ها و مدارس شبانه‌روزی اولویت سال تحصیلی آینده است

عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با پانا درباره برنامه تعالی مدیریت مدرسه گفت: «این برنامه در سال 97 به تمام مدارس کشور در دوره متوسطه اول و دوم در سه‌شاخه نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش تعمیم داده شد.»

او ادامه داد: «برنامه تعالی مدیریت مدرسه با تأکید وزیر آموزش‌وپرورش تنها مجرای اجرای سند تحول بنیادین و راهکارهای این سند است لذا بنا نیست هیچ برنامه مستقل دیگری در مدارس اجرا شود. تمامی برنامه‌ها باید در قالب برنامه تعالی مدیریت مدرسه بروند.»

سرپرست آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش افزود: «ما بر این مسئله مراقب خواهیم داشت. این موضوع نیاز به تمرین، تکرار، آموزش و فرهنگ‌سازی در مدارس دارد و تمام عوامل و ذی‌نفعان داخل مدرسه باید در تدوین برنامه تعالی مشارکت کنند و با قدرت و جدیت در سراسر کشور با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سه مرحله تدوین، مشاوره و راهنمایی برای بهبود برنامه و مرحله ارزیابی آن را کیفیت‌بخشی می‌کنیم.»

عمادی گفت: «ان‌شاءالله برنامه تعالی مدیریت مدرسه باقدرت در سال 98 در تمام مدارس پیگیری خواهد شد.»

او در پاسخ به اینکه برای سال 98 در بحث تجهیزات مدارس شبانه‌روزی و مناطق محروم چه اقداماتی خواهید داشت، گفت: «در سال تحصیلی آینده اولویت ما تجهیز هنرستان‌ها و مدارس شبانه‌روزی است. مدارس شبانه‌روزی نیازهای فوری دارند که باید در اعتبارات سازمان نوسازی مدارس و تعاملات حوزه معاونت پشتیبانی پیش‌بینی کنیم.»

سرپرست آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش افزود: «خوشبختانه توجه خوبی به سمت مدارس شبانه‌روزی جلب‌ شده است ما همایش حامیان مدارس شبانه‌روزی را در سال 98 برگزار می‌کنیم که خیران برای تجهیز مدارس شبانه‌روزی در این همایش شرکت خواهند داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار